Inschrijving DLG dag Vlaardingen 2009

Mooie foto's!! Geinig om mezelf zo in actie te zien!

En als de voorlopig voorlopige uitslag over is gegaan in de voorlopige uitslag, en als die dan ook een daadwerkelijke definitieve uitslag wordt ben ik zeer tevreden met een 3de plaats in mijn eerste estafette. (zal meer aan Frans liggen dan aan mij haha)

Volgend jaar weer!!

Hallo Allemaal,

Tjonge, ik zit nog na te gloeien van de zon.
Even de scores in een excel sheetje gegooid.
De uitslagen zijn ongewijzigd.

Estafette.jpg

AllupLastDown.jpg

Zo dat zijn een paar foto's zeg!!!
Leuk filmpje.
Erg zijn nog meer opnames gemaakt door Nico, deze volgen nog.

Iedereen bedankt voor het komen, het was weer erg gezellig.
Ook BTC-RC.nl nogmaals bedankt voor het ter beschikking stellen van de How High.

Frans

Ik heb me vandaag uitstekend vermaakt. Bijna geen wind en volgens de lokalen zeer goede thermiek voor dit veld. We hebben inderdaad lekkere bellen gehad. Helaas niet al te veel mensen, maar de sfeer was prima. En dankzij mijn grove onderschattingen van Frans' smijtkunsten (excuses Frans!) mocht ik een how-high hoogtemeter mee naar huis nemen. Jeroen, bedankt!

Dennis, je gooien kan inderdaad nog een stuk verbeterd worden, maar je vliegt uitstekend met die kist! Jij kan best meedoen met een NK ronde.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog enkele beelden geschoten. Eigenlijk wilde ik meer video schieten, maar ik zal het door het mooie weer vergeten zijn. Geen fancy filmpje dus, wel een kleine indruk.

Meylink heeft blijkbaar een erg mediagenieke uitstraling, ook bij mij stond hij er het meeste op....

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij waren er vandaag nog een paar beginnelingen met gooien, kunnen we binnen kort niet nog een keer afspreken om werptechnieken te delen (voor mij dan krijgen)?

ja Frans, werpclinic! :D kan wellicht wel bij ons in soest, als ik het netjes vraag... of wellicht montfoort? mooi glas veldje

sjips, helemaal vergeten dat vandaag de re-run was...
Nou ja, moest toch nog aardig wat doen, dus had ook eigenlijk geen tijd.

Wel lekker thermisch weertje geloof ik zo :).
Hier in Scheveningen zag ik echter af en toe maar een klein stukje vanwege de zeedamp. best mooi op zich ook...

Je zou bijna denken dat Meylink zijn vriendin aanwezig was haha

Vanmiddag gaat de Plofa op de operatietafel voor reparatie en evolutie. Neusje moet kogelvrij worden en er komt een betere hoogteservo met single-pull erin zodat hij klaar is voor die werp-clinic! Ik ben voor!

eind v/d middag is een goeie.. dan eventueel voor de liefhebbers eerst gewoon vliegen en dan uur of 5 werpclinic en dan bbq?

Zo dat klinkt aantrekkelijk.
Lijkt me erg leuk.
Al een idee wanneer deze DLG-BBQ-meeting zou kunnen plaatsvinden?

Frans

Back