Inschrijvingen Werkschependag

Discussie in 'Werkschepen' gestart door Roel van Essen, 21 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adam

Adam

Lid geworden:
    12 sep 2003
    Maar allee Raf, As ligt toch niet errug centraal voor ons kaaskoppen :lol:

2. marco bosch

marco bosch

Lid geworden:
    13 jan 2004
    @ adam
    jij hebt gelijk maar we moeten ook rekening houden met onze zuiderbuuren
    ik denk dat noord-brabant of gelderland voor volgend jaar een goed idee is dus clubs uit die regio doe een voorstel

3. raf

raf Forum veteraan

Lid geworden:
    27 aug 2003
    hallo

hahahahaha

kijk we willen wel maar inderdaad houthalen waar het zou door gaan is voor sommige wel wat ver (250 km)
    wij hebben de verplaatsing wel willen en kunnen doen.
    en als het er volgendjaar van komt zullen we zeker weer van de partij zijn als we mogen komen tenminste.

als er clubs zijn die het willen organiseren dan willen onze mensen altijd wel een handje helpen om het op te stellen en eventueel zorgen voor materiaal en zo
    voor het op bouwen en afbreken doen we dan wel beroep op de uitnodigende club

als er water is , het is berijkbaar en voor de gemeente of stad is het in orde dan is er helemaal geen probleem .

we hebben een 15 jaar ervaring in dit soort evenementen maar ik ben er zeker van dat er in nederland ook nog verenigingen zijn die dit kunnen organiseren

sportieve groeten raf

P.S. wie durft de uitdaging aan gaan

4. bombarst

bombarst

Lid geworden:
    14 sep 2003
    vaargroep ekenstein in appingedam misschien? of anders de haven van slochteren! ook een pracht plek! ik zal eens kijken of ik er een paar foto's van kan schieten.

Arnold

5. ruud48

ruud48 Guest

Roel volgens mij gaat dit kaarsje, door jou ergens in Februari aangestoken, pas uit als de volgende dag is geregeld.
    :banana: :banana:
    Daar ben ik zeer blij mee, een volgende dag komt er volgens mij zeker en vast.(we zijn internationaal toch)
    Ik heb een auto en als de gezondheid het toelaat zijn wij er ook.
    Het was mijn eerste werkschependag en is mij goed bevallen, ik hoop dan m'n Norderny opnieuw geinstaleerd te hebben, zodat ik wat meer kan varen.

6. marco bosch

marco bosch

Lid geworden:
    13 jan 2004
    @ ruud
    we mogen toch hopen dat dat kaarsje nooit meer uitgaat want dan zou er na volgend jaar geen werkschependag meer zijn

7. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Heren, laten we dit draadje nu officieel sluiten, de werkschependag zit er op en het was een groot succes,

Het enthousiasme om volgend jaar weer een dergelijke dag te houden is inderdaad erg groot, en dat is heel mooi!!. Het zou inderdaad leuk zijn als nu ook een andere club zich aanmeld om deze te organiseren. Ik stel voor dat een evt. Club zich bij mij meld via e-mail.

Ik wil hierbij ook even officieel, met de pet op van beheerder, even Vaargroep Flevoland bedanken voor het ter beschikking stellen van hun lokatie. Uiteraard moeten we ook Hanja bedanken voor het schenken van de koffie!

Robert

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina