Inschrijvingen Werkschependag

Discussie in 'Werkschepen' gestart door Roel van Essen, 21 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mooi zo ruud, wel een vraagje, kan je dan nog even je rotterdam uit het stof halen? Is wel leuk om nog een paar te hebben staan :D

2. Hannibal

Hannibal Guest

Bellen met Smitwijs Telephone: +31 10 412 6969
    Uitleggen dat je modelbouwer bent en wat je wilt. Zij nemen dan contact op met kapitein en geven accoord.
    Bellen met Niehuis en van berg
    Niehuis & van den Berg B.V.
    Click here for a map of the port of Rotterdam
    (very large! 65K)
    Pastoriestraat 1
    Rotterdam-Pernis
    Port No. 2820
    Postal adress: PO Box 5801
    3008 AV Rotterdam
    Telephone: +31 10-2632000
    vragen naar werfmanager en weer ff alles uitleggen, afsraak maken en tadaaa aan komende zaterdag ga ik er heen

s6

3. Coenneman

Coenneman Guest

Han,

wat ook een mogelijkheid is, is op de site van Ronald te kijken: www.zeeslepers.nl, daar staan al heel wat fotos van de Singapore die we gemaakt hebben tijdens ons bezoek. Het zijn ze niet allemaal maar Ronald zal ze best willen mailen...

Gr/Coen

4. toneburst

toneburst

Lid geworden:
    16 apr 2003
    Stop de persen!

Goed nieuws voor de 'waar waren de duikboten -vorig jaar-' aanhangers (o.a. Roel).
    Ik had al beloofd te komen met mijn tot U96 omgebouwde Robbe U47, maar de onderzeeeeeeeeër(genoeg e's zo denk ik)koorts heeft bij mij chronische vormen aangenomen: het volgende project is vandaag per koerier gearriveerd...... Gezien mijn werktempo, zeeeeeeën(weer genoeg e's?) van tijd en de samenstelling van de kit heeft u allen hierbij mijn toezegging dat de 'Lafayette' ook mee komt. Check http://home.planet.nl/~beast/lafayette1a.jpg en //.../.../lafayette1b.jpg
    Dit zijn geen foto's van mijn bootje, maar tegen 20 mei zal het er wel zo uitzien (ga ik van uit).
    Voor overige details over de SSBN 616 zie http://engel-modellbau.de/2002/catalog/default.php?cPath=3_82
    Ist wohl in Deutsch, aber doch....

Groetz,

Jos.

5. Adam

Adam

Lid geworden:
    12 sep 2003
    Kijk das mooi.

M'n oog was daar ook al eens op gevallen, kan ik hem nou eens in het echt bekijken

6. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    "First officer: set the depth-charges!" :lol:
    (O sorry... ik werd verondersteld me gastvrij op te stellen)

Roel

7. Luit

Luit

Lid geworden:
    10 nov 2003
    Gloeiende gloeiende,
    Lees ik hier dat de Husky er ook ligt (ik neem aan dat het de zeesleper Husky betreft, er is namelijk ook een "simpel" slepertje wat Husky heet).

Hierbij een oproep:
    Iedereen die daar in de buurt woont, graag foto's schieten van de Husky, wil heel er graag fotomateriaal hebben van deze sleper.
    Bij voorbaat dank,
    Luit

8. Ik kom héél graag kijken, ik heb (nog) geen werkschip maar ben me aan het voorbereiden om de 'Saturn' van Graupner te gaan bouwen, lijkt me erg leuk. Wellicht kan ik op deze dag nog het een ander leren :lol:

9. Ronald

Ronald

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Je bent van harte welkom Henk.
    Of we je iets kunnen leren....
    ik durf het je niet te zeggen,
    maar effe gezellig kletsen moet zeker kunnen.

ciao, Ronald

10. Jan Kortbeek

Jan Kortbeek Guest

Ik wil eigenlijk ook wel heel graag komen, mits ik natuurlijk niet hoef te werken. Ik neem dan de havensleepboot Frederik W. Goedkoop mee. Op kanaal 81 of 56 (geloof ik).

Jan

11. Ronald

Ronald

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Hoi Jan,

'gewoon' een vrije dag nemen :wink:
    zo vaak heb je niet de kans om Robert op een ponton over (of werd het nou door) het vaarwater van de vaargroep Flevoland gesleept te zien worden

Maar met het beloofd een leuke dag te gaan worden als ik alles zo eens volg.

ciao, Ronald

12. Moet ik mezelf van te voren inschrijven of kan ik ook gewoon komen aanwaaien (ik nader ongezien 8) ). Ik weet nog niet of ik met mijn eigen vereniging ergens aanwezig moet zijn. Zo niet, hebben we een Boomer erbij (moderne duikboot voor niet-kenners). De Abraham Lincoln.

Danny van Dijk

13. Roel van Essen

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Heb je wel eens een klunende duikboot gezien??
    Ons water is compleet afgesloten van enig ander water...

Gewoon 'aan komen waaien' Danny...
    Ook op een Boomer word gewerkt... in ieder geval op de hometrainers.
    we hebben in ieder geval ook een antieke hunter-killer: een U7-C.

Roel

14. toneburst

toneburst

Lid geworden:
    16 apr 2003
    He ho effe (H-Hoeven),

het mag eenieder ontgaan zijn maar mijn 'Lafayette' is toch ook een Boomer. Misschien wel een tikkie antiek, maar 't heet toch echt Ship Submersible Ballistic Nucleair (SSBN) 616.
    Als Danny zijn Boemert ook mee brengt, krijgen we toch een aardig Megaton-gehalte....

Wie was ook alweer die 'Dekzwabber eerste klas' die met dieptebommen dreigde/dreeg/gedreegde??????

Er is trouwens nog tijd over, dus voor je't weet ga ik http://www.pt-boat.com/torpedo/torpedo.html
    In ieder geval m'n bijbel weer's doorkijken op http://www.tpub.com/content/combat/12435/.
    Overige KKW/SAM/AAA is parate kennis.....

Jos (U96 & Lafayette)

15. raf

raf Forum veteraan

Lid geworden:
    27 aug 2003
    halloo

hela mannekes ik kom ook met mijn U en zoveel robbe kitje
    en als het mij lukt ook een typhoon
    de asch komt ook mee das een echt werkschip
    allee der is nog veel werk aan maar das het zelfde niet????????

dan brengt mark zijn esp0 ,esp1 en esp2 mee
    dus dukboten genoegd van de belgische zijde

lsportieve groeten raf

ps die typhoon is ook een nuke boot

16. toneburst

toneburst

Lid geworden:
    16 apr 2003
    Dat wordt oppassen. Voor je't weet gaan we lichtgeven in het donker met zoveel nucleaire meuk.
    Wel makkelijk trouwens, want dan heb je geen leeslampje meer nodig als je een boek wilt lezen in bed.... (Vandaar natuurlijk dat die lichtgevende paddestoelen nooit een zaklantaarn bij zich hebben).

Jos

17. Roel van Essen

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Jaja, dekzwabber allereerste klas (met de zwaarden) hiero...

:lol: Als je duikt, doe je dan de raampjes van je subs even dicht, Raf? :wink:
    Anders ziet ons mooie vaarwater er net zo uit als de havens van de voormalige Rode Vloot... Moermansk, Sebastopol en zo. :wc:

En die Typhoon...Ik hoop dat er iemand een redelijk model van een Smitwijs hijsponton meeneemt. Kan van pas komen met zo'n Russisch gebakje... :twisted:

Roel

18. raf

raf Forum veteraan

Lid geworden:
    27 aug 2003
    hallo

het is maar een typhoontje
    hij is maar 1.25 lang dus makkelijk op te halen als het mis gaat
    een klein vraagje hoe diep is het water daar bij jullie
    anders als het te diep is doe ik hem zwembandjes om .
    komt hij altijd terug boven niet dan ??????

sportieve groeten Raf

19. een duikboot met zwemles, weer wat anders... :D

maare, het water bij ons is ongeveer 1 meter diep. En helemaal in het midden (waar je waarschijnlijk toch niet vaart met een duikboot) is het maximaal 1.5 meter. Dus zwembandjes lijkt me niet echt nodig.

20. marco bosch

marco bosch

Lid geworden:
    13 jan 2004
    mischien kom ik ook nog wel ff als ik mijn taxi (pa en ma)zo ver kan krijgen heb zelf geen ship of boot maar zit er wel bijzonder veel aan te denken om er dus een te bouwen maar eerst de cash stoom goed heben want mijn keuse is bijna zeker de parat dus ike zal veel vragen stellen mischien mijn ma ook (vond die schepen zondag in zwolle ook heel mooi)als we komen. hoop van wel
    greetz marco

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina