Sorry.... Dat noem ik nou het BAM!!! effect... Opvallen doet het zeker, ze zouden een zonnenbril erbij moeten gaan leveren met de GJ kleuren... De onderkant... Wel in het groen, en met een beetje fantasie kom je ook wel uit de kleuren. groen is zwart, wit is geel en rood is rood... Is er iemand goed met Photoshop?
Niet wat een ander ervan vind, maar meer dat ik de hele dag met een zonnenbril moet lopen zodra ik mijn hobbykamer betreed... T' ding knalt je echt tegenmoet met de parkietkleuren... Goed, de blauwe word het definitief niet. Het is nu kiezen tussen de GJ en de groene/rode...
Ik ben er uit... Hier geen GJ uitvoering maar de rood/groene gaat het worden... Morgen maar eens op het bestelknopje drukken...
Het is uiteindelijk een Sebart Wind S 50E geworden, de GJ versie Wat overigens niet betekent dat ik mijn mening in het andere F3A instapmodellen draadje herzie... [184054] f3a-instap-modellen-3
Bedankt heren! Ik was al een tijdje aan het uitkijken naar een eerste F3A kist. Oorspronkelijk zou ik voor een klasse 30 gaan... maar na het verschil tussen een Angel 30 en Angel 50 te hebben mogen ondervinden heb ik met een beetje geduld vandaag dan toch de knoop doorgehakt. Voorlopig een volledig kale kist, de komende weken ga ik rustig uitkijken naar een geschikte setup. Er is geen haast bij, ik ben waarschijnlijk niet van plan dit jaar nog F3A-C te gaan vliegen (misschien pik ik wel één wedstrijd mee). Het plan is om haar tegen de zomer vliegklaar te hebben en dan in te vliegen en uit te trimmen tegen volgend seizoen.
Angel-30 is leuk voor de zomeravond als de wind is weggevallen, maar anders heb je er niet zoveel aan. 50 is een goede keus! Wind-S 50E ook trouwens. Volkert
De Airoso van HobbyKing is nu via NL Warehouse te krijgen. HobbyKing Airoso F3A Electric Aerobatic Pattern Ship 1576mm (ARF)(NL warehouse) Voor 135 euro incl. verzendkosten lijkt dit een voordelige tegenhanger van de WindS50e Met een HobbyKing set up er in ben je voor ongeveer 275 euro startklaar schat ik zo...