International Indoor Fly In in nijmegen, 23-24 november 2013

Discussie in 'Vrije vlucht' gestart door moerman, 29 nov 2012.

1. moerman

moerman

Lid geworden:
    16 aug 2007
    Erik,

Pistachios 2-5 gram, de zwaardere zijn dan dubbeldekkers. Peanuts inderdaad 7-15 gram, maar uitzonderingen komen voor.

Mooi aanbod van het rubber voor Vincent!

2. specialpainter.nl

specialpainter.nl

Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Heren, leuk om te merken dat er wat hulp is wat betreft het rubber.Dat was vroeger altijd een groot probleem.
    Ik heb net geen pistachio gebouwd; mijn Bullet heeft 22,5cm span...Inmiddels is ze af, ik heb er genoeg tijd in zitten;) Foto volgt, zelf tevreden genoeg om ook nog ff spandraden erop te maken.;)

3. specialpainter.nl

specialpainter.nl

Lid geworden:
    24 mrt 2012
    De beloofde foto's van mijn Baby Bullet.:D

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  4. moerman

moerman

Lid geworden:
    16 aug 2007
    Hartstikke mooi! Waarmee heb je hem gespoten? Ik ben benieuwd hoe hij vliegt!

5. specialpainter.nl

specialpainter.nl

Lid geworden:
    24 mrt 2012
    [​IMG] Dank voor de complimenten, op de foto zie je de mindere puntjes gelukkig ni zo goed..lol
    Ik heb een metallic acryl-lak gebruikt van auto air colors..verkrijgbaar bij airbrushspeciaalzaken en websites...Hier een foto van het flesje wat ik heb gebruikt....excuses voor de smeerboel..hahaha!

6. specialpainter.nl

specialpainter.nl

Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Vliegen ..tja, het zal me benieuwen! Zonder rubber weegt de Bullet zo.n 9 gram...zal wel echt een racer worden dan!

7. moerman

moerman

Lid geworden:
    16 aug 2007
    Die lakbus ziet err inderdaad gebruikt uit!

8. specialpainter.nl

specialpainter.nl

Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Erik, harstikke bedankt voor het pakketje wat je hebt opgestuurd! Daar kan ik wel even mee door.....;)

9. moerman

moerman

Lid geworden:
    16 aug 2007
    Beste bouwers,

Ik heb goed nieuws voor jullie! De wedstrijd wordt een paar maanden verschoven om jullie meer tijd te geven om de modellen af te krijgen. De exacte datum is nog niet bekend, maar we denken aan eind februari/begin maart.

Volgend jaar bestaat de NLC 80 jaar en we willen van de IIFI een groot evenement maken om dit te vieren! Om dit 80-jarige bestaan te illustreren willen we ook een bouwproject beginne wat hierbij past: een profielschaalmodel van de Fokker F.18 'Snip', die in 1934 van Nederland naar Indonesiƫ vloog. Ik start binnenkort een bouwdraadje hierover.

10. moerman

moerman

Lid geworden:
    16 aug 2007
    De beslissing over de IIFI is genomen, hij wordt gehouden op zaterdag 15 maart en zondag 16 maart 2014. Dat is het weekend na Carnaval. Binnenkort start ik wel een nieuw draadje met meer info hierover.

Deel Deze Pagina