is de Vectron Blackhawk wat?

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Guest, 6 jan 2004.

1. Pjotrrr

Pjotrrr Guest

En zo'n tien gram toestel streef ik ook na, maar dan kom je ook al heel snel op 200 euri uit.....
    Lichter als mijn 30 gram "GeeBee" is nog niet gelukt, hoop deze zondag in Emmeloord te gaan invliegen...
    Jaja Theo: Voor mij ook twee uur rijden...

Peter

2. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Hoi Hallo,

Ik heb zelf zo'n Vectron Blackhawk.
    Ik had hem toen hij net uit was.
    Hij kostte toen nog 225 euro,en vlieg er nu al een geruime tijd mee.
    het is zeker een grappig dingetje,het is wel een beetje"speelgoedachtig" maar het is leuk om lekker mee in de huiskamer iedereeen te treiteren.
    Of voor iemands neus hangen,of op zijn hoofd proberen te landen.
    Als ie je raakt tijdens het vliegen maakt dat niks uit,en vliegt gewoon verder.
    Ook kan hij vele harde klappen vangen.
    Ik weet niet hoe groot je tuin is,maar het is gewoon een mooie hebbe ding.
    Er zit ook een turbo stand op,voor sneller omhoog te kunnen gaan,en sneller sturen.
    Plus een printje,die je met hje eigen text kunt programeren.je kunt letters,cijfers,en figuurtjes laten komen,plus lichteffecten.(dit is te veranderen tijdens het vliegen,of niet,door de 2 drukknoppen achter op de zender.)
    je zou eventueel de ring en landingsgestel en overig plastic eraf kunnen halen,waardoor hij veel beter in balans is,en veeeel lichter word.
    Zit echt maar een printplaatje van 30 bij 30 in ofzo.
    er zit alleen wel een draad aan,maargoed tegenwoordig met het kokams gebeuren,is het misschien nog wel te kokamriseren(Wel binnen 4/5 meter bereik blijven) vanwege infarood.
    De echte techneut zou het bereik misschien nog veel langer kunnen maken. :wink:

heel veel succes,en als je iets wilt weten,dan hoor ik het nog wel :wink:
    Oja,hij is eventueel tegen mooi prijsje te koop :? ...heb het geld echt nodig voor mijn hobby.dus kan hem niet laten staan en niet gebruiken. :cry:

3. Rick NT

Rick NT

Lid geworden:
    29 dec 2002
    Volgens mij is dat IR alleen ter orientatie en gaan de stuursignalen over de draad.

Groetjes,

Rick

4. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Mmm..

Nee dat denk ik niet,ik denk dat het infarood is voor het besturen.
    Alhoewel,als je niet meer richt,vallen alle moteren langzaam uit,en zal het model vrij snel naar beneden komen.

Deel Deze Pagina