jeroen1987's heli beslommeringen

jammer, Jeroen, wat ook @Sirolf: schreef, die Castle gaat goed,

ik test morgen de Gaui nog eens met verschillende instellingen met de Scorpion gov,
de volgende keer weet ik, dat ik de v-Bar ful versie moet kopen en niet upgraden !

staat een 600 DFC head te koop bij de te koop afdeling..

misschien nog iets interessant voor op die brullende stinkende 600 dinosaurus van jou. :p

:rofl::rofl::rofl:

Jeroen.. alleen de dfc upgrade(H60239)? ...want dan heb je ook nog de blade grips nodig. H60204

Tevens de hoofdas die in de upgrade kit zit werkt niet met de nitro. Hier heb je de H6NH002XXW voor nodig.

Jeroen.. alleen de dfc upgrade(H60239)? ...want dan heb je ook nog de blade grips nodig. H60204

Tevens de hoofdas die in de upgrade kit zit werkt niet met de nitro. Hier heb je de H6NH002XXW voor nodig.

Ja ik wist wel dat de blade grips niet zijn inbegrepen, van die hoofdass wist ik niet..
Maar ik heb een dfc setje bij HK besteld, volgens mij is deze compleet.
Ook heb ik deze moeten bestellen: HN6102AA 600 Elevator Arm Set/Black

Heeft iemand ervaring met dfc kop van HK?
http://www.hobbyking.com/mobile/viewproduct.asp?idproduct=46325

Ja ik wist wel dat de blade grips niet zijn inbegrepen, van die hoofdass wist ik niet..
Maar ik heb een dfc setje bij HK besteld, volgens mij is deze compleet.
Ook heb ik deze moeten bestellen: HN6102AA 600 Elevator Arm Set/Black

Heeft iemand ervaring met dfc kop van HK?
http://www.hobbyking.com/mobile/viewproduct.asp?idproduct=46325

Geen enkele ervaring met HK spul voor de grotere heli's. Mn 450 zit vol met Tarot spul en kan alles aan.

Fhe9VJtsry_-JngwnM7vVWQZ60kQvWuXDA2N26wmy71wcXR5xNkMEdOyflinJ9opOQPb5aXPcppvnR3Vrrt1STBbLke6HMM_YnbkN4l1J85eIHl_nm8YGz0CTkwv7OiB7vugC4z0nmSeL4YVME6ZOiwpS8PgZhhhuSkpZRhIpoXMycGGiQcKpDNgxjwhpu2nLoxR6o3Gyq8MlxbIxRyxnxOUFxpdVNwXh9ZdGoEUMYjdVqrfdDv9dXdkYNnxhrdayHq3if3258vZOYDTiWsUKqKSMQu7J0gsV6yTPJr3GyPQUceg8acv5HTAtGn0Jv1eaYZsj3_NeXQUEMmrJYBF-uyOw5efVpiZQVLFaEzkvn7JwD0ZRXxFT68fRs_Ds9micDmRD736pITv__t1sV1LgHCDjdbFnVjuvyKH8R4FOKOE6Q8wxfipNBrp7uiPzvqwnRjvkIkhH_sodj4ZbZRODpd1obb6suWhHUw46j75DZUvdxn7JnzW5hRkjjXQQWULo9RFs5cKZwiP0qSC-TN37OfnG6EmQINx4kIOPYGfsMZT6V4CS6cpiKJDRcpHYfBXCiGoft41atBBttv-w3G8h52Uxxs1kr4=w720-h482-no

hk heeft is een 700 size ook verkocht, die kop die daar op stond had toch problemen dacht ik. voor zo'n size heli wel gevaarlijk eigenlijk.

om eerlijk te zijn en niet slecht bedoeld jeroen maar.. ik had geen hk dfc besteld.
probleem is, het mag er nog zo mooi en goed uitzien, je weet nooit wat de kwaliteit en samenstelling van de legering van het metaal (de alu) is..

meestal is dat aan de zachte kant en vervormd dan gemakkelijk, wat niet echt ideaal is.

die microtechnics heli hoofdjes hadden daar o.a. ook last van.

Bedankt voor je eerlijke mening @easy, ik ga eens opzoek naar
wat reviews over deze rotorkop.. Als het echt zo erg is kan ik altijd nog die kop op het forum bestellen[emoji6]

vind eigenlijk heel dat dfc gedoe niet veel toegevoegde waarde geven maar bon ik geef toe, het ziet er net en strak uit, dat zeker wel. en het klinkt mooi hé:

DFC :D

normaal kom ik wel is af de 28ste, kan ik nog is wat autorotaties oefenen met men raptor :rofl:

en idd wat crashen betreft het hoort er gewoon bij, heb zo is een losgekomen spindle boutje bij een trex 450 gehad.. die was heel snel beneden.. crashen.. laat ons zeggen, het mag gewoon niet teveel gebeuren, het moet wel wat leuk blijven :)

Laatst bewerkt:
Back