Jetjoe turbine nu tekoop aangeboden in duitsland!!!

Discussie in 'Turbine aangedreven' gestart door Rene microturbine, 29 dec 2004.

1. Rene microturbine

Rene microturbine

Lid geworden:
    13 jun 2004
    De tijd zal het leren,heb nog steeds grote twijfels over levensduur van de turbine en......ook al draaid een turbine nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel :)

2. flightsim

flightsim Guest

Ik snap niet waarom er zo negatief gedaan wordt over Jet Joe.
    Laten we blij zijn dat er iets goedkopers aangeboden wordt.
    OK, alle waar naar zijn geld maar vroeger was Hitec een B-merk wat je absoluut niet in je model moest hebben, nu staat het gelijk aan Futaba.
    Ook is het zo (net zoals merkkleding) als het maar duur is dan is het goed.
    Ik heb Ralph Lauren, Boss, Gant shirts die minder lang meegaan dan die van zeeman o.i.d.
    Ik heb het ding gezien, zien draaien, de afwerking is wat minder mooi, voor op een Kangaroo is het niet zo mooi maar als je hem toch inbouwt dan is het geen verkeerde koop.
    Ik heb het idee dat de handel gewoon een beetje bang is dat de mensen er achter komen dat het goedkoper kan.
    Als je het doortrekt naar de gewone motoren, OS max is het beste (eigen mening) maar er zijn heel veel mensen die net zo veel, of misschien nog meer, plezier hebben van hun Thunder Tiger, Magnum, Hype of weet ik veel wat voor motor. Die motor kost misschien de helft van een OS maar ze vliegen, varen of rijden ook.

I rest my case...

3. Rene microturbine

Rene microturbine

Lid geworden:
    13 jun 2004
    Natuurlijk moeten we blij zijn,maar het is niet een kwestie dat een turbine er mooi uit ziet het gaat natuurlijk ook om de betrouwbaarheid van de turbine, mijn turbine ziet er ook mooi uit ,maar dat is niet genoeg!!
    Ook ik moet maar afwachten of hij betrouwbaar gaat lopen en ben echt niet van plan om mijn turbine nu in deze fase hem te verkopen aan een turine freak ,ondanks dat Sandor hem persoonlijk heeft bekeken het er goed uit vind zien!
    Maar mischien komt er meer duidelijkheid als iemand er een koopt en hem op een kangeroo zet!
    Zo als ik al eerder zij; DE TIJD ZAl HET LEREN!!!!!
    Groetjes Rene.

4. Muxje

Muxje Guest

Ook op de Engelse en Amerikaanse fora is er nog een levendige discussie, maar er zijn nu wel een aantal mensen die de JetJoe met succes gevlogen hebben. De nieuwe versie (JJ1400 heet ie geloof ik) schijnt zo te draaien na het uit de verpakking halen. Dus we komen binnenkort wel wat meer te weten over betrouwbaarheid en slijtage. Maar tot nu toe lijkt het alsof Joe precies gedaan heeft wat ik al voorspelde ;) :p, namelijk de kritiek serieus genomen en een aantal wezenlijke verbeteringen doorgevoerd.

Tja... als ik zelf een turbine zou kopen zou ik toch liever voor een Wren gaan of zo. Ik heb het geld of de tijd niet om met een onbewezen geval te experimenteren. En de Wren kost tegenwoordig ook nog maar iets van 1400 pond (kit, autostart), niet zo gek veel meer dan de autostart JJ met alle benodigde frutsels erbij.

5. cliff

cliff

Lid geworden:
    22 jul 2005
    Als ik zou overgan tot het aanschaffen van een Turbine. Kies ik niets anders dan een AMT, goede mensen achter goede turbines.

Voorlopig hou ik het nog even bij Electro maar de toekomdt van Turbine duurt voor mij niet al te lang meer (ik denk 2 jaar)

Deel Deze Pagina