Jets Over Pampa 2006

Discussie in 'Turbine aangedreven' gestart door Koenieboy, 17 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butler

butler

Lid geworden:
    5 dec 2005
    jongens wat lopen jullie toch weer lekker te zeuren over de commersie. denk je nou echt dat zo'n meeting daar aan kapot gaat?????
    ik denk dat het juist voor de mensen de ECHT JET vliegen een plus punt is!!! even nog een goed adviesje vragen nog iets nieuws bekijken en iets kopen wat je nodig hebt ik vind het perfect.(tja het was niet bebaseerd op electro spul, he wat jammer :( nou)

ik heb lekker mee gevlogen dit jaar en ik vond het weer een super weekeind.alles weer heel mee naar huis genomen en zeer GENOTEN van de COMMERSIELE Ali Machinchi[/quote]

2. butler

butler

Lid geworden:
    5 dec 2005
    o nog even vergeten, zou best zo'n gebruikt modelletje van Ali Machinchi willen hebben :lol:

3. mr-02

mr-02

Lid geworden:
    7 sep 2005
    hoi,

heeft iemand die zwever van Ali Machinchi zien vliegen?
    ofja zwever :p

4. janneman

janneman

Lid geworden:
    19 sep 2003
    Tjonge, daar ga ik nou echt van over m'n nek, wat een misselijke opmerking zeg.

Houd er rekening mee dat ELECTRO VLIEGEN DE TOEKOMST HEEFT
    en die lawaai bakken straks overal geweert worden

Janneman

5. Bert Scholten

Bert Scholten

Lid geworden:
    3 sep 2002
    Wat een gezeur.
    Kom maar met wat foto's a.u.b.

6. butler

butler

Lid geworden:
    5 dec 2005
    laten wij straks maar overal geweert worden met onze herrie bakken dat zien we later wel ,maar verlopig zijn julie lekker geweert op onze meeting

ik zal niet hard laggen maar wel lang :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

7. marco bosch

marco bosch

Lid geworden:
    13 jan 2004
    goh butler je leeftijd past niet echt bij je gedrag. ik zou zeggen dat je toch minstens 20 jaar jonger bent.

elektro vliegen is er gewoon dus moet iedereen er mee leren om gaan of ze het nu leuk vinden of niet.

8. butler

butler

Lid geworden:
    5 dec 2005
    je hebt helemaal gelijk

9. Han

Han

Lid geworden:
    3 sep 2002
    Jets over pampa voor electrofans was erg geslaagt vandaag!!!
    En mooi stil!!!

Han.

10. salamander

salamander

Lid geworden:
    7 feb 2003
    Wat nemen jullie het allemaal zwaar op, jullie doen alsof jets over pampa helemaal geen electro meer toelaat.
    Maar ze hebben gewoon een grens gesteld. Als han bijvoorbeeld met zijn 2 motorig model was geweest, had hij netjes mogen vliegen. En er waren ook een aantal jepe F-16's aanwezig, en ook die hebben gewoon mogen vliegen, net zoals andere jaren.

Ze hebben nu jammer genoeg de regels aangepast, en daar worden dan jammer genoeg ook een doelgroep mensen mee gekwetst. En dat zijn de mensen die een elektro jet hebben, die de 1,5 kilo niet haald.
    Door deze regel sluiten ze toch niet de elektro toekomst buiten, of wel?

En zowiezo, stel dat deze regel er niet was geweest, dan kwam je daar met je electro model van 500 gram. Vol met trots dat je zo'n mooi model hebt, en dan moet je het opnemen tegen de grotere, snellere duurdere jongens. Dan geef mij maar lievere een show zoals keldonk, daar wordt die trots beter gezien, dan op zo'n show als deze. Waar ze graag de hoofdzaak van de show op de grotere modellen willen houden

11. kurt

kurt

Lid geworden:
    19 dec 2003
    foto's ?????

12. janneman

janneman

Lid geworden:
    19 sep 2003
    salamander,
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Ik kon het alleen niet verdragen dat butler zo minderwaardig over onze tak van modelvliegen schrijft en zeker niet om dat hij zo moet "LAGGEN" wat dan beschaafd nederlands moet heten

Janneman

13. butler

butler

Lid geworden:
    5 dec 2005
    ik kan gewoon beter met twee zenderstiks overweg dan met de nederlandse taal :wink:

14. vosje

vosje

Lid geworden:
    19 dec 2005
    aan allen,
    De meting is zeer goed verlopen.
    met een hand vol aan schade's val het goed mee , er is veel gevlogen , ongeveer 300 vluchten op het gehele weekeinde.

gr vosje :D :D

15. mr-02

mr-02

Lid geworden:
    7 sep 2005
    jah dat was zeker de moeite waard (ik was er ook) hoeveel zij hij dat ze gaan 300km/u zekers?

maar van de vliegtuigen vond ik die "zwever het leukste"

16. adryan

adryan Guest

He Vosje!

ff Kangaroo onderaan weghalen......
    En ja het was een zeer geslaagd weekend, het zijn weer de mensen aan de kant die lopen te Z%^&@#!
    De piloten hebben het super naar hun zin gehad en op de camping zijn we tot 03.30 doorgegaan.......
    Ben benieuwd wat het volgend jaar wordt met 25 jaar PMF!

17. MrBean

MrBean

Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Hoi allemaal,

ik vind persoonlijk dat het hier meer een "haat" thread of "breng PMF ten order" thread aan het worden is.

Leer nu gewoon dat het bestuur van PMF "een besluit" heeft genomen en dus regeltjes heeft gemaakt. Goed, er was kans dat daardoor alles in het 100 ging lopen, maar dat gebeurde niet !

Het was dit jaar eerder een "kwaliteit" show dan een "kwantiteit" en ik denk dat NIEMAND mag reclameren over te weinig vluchten. Er is nl enorm veel gevlogen. En dat allemaal met zeer veel kwaliteit, nogmaals.

Wat trouwens die commercie betreft, het is nu éénmaal een "Jets meeting", dus met een bepaalde doelgroep. Als het een "show" was, dan zou iedereen kunnen komen en dan zou je ook veel minder jets te zien krijgen.

Ik heb persoonlijk van VELE piloten dit weekend een grote proficiat gekregen die ik ook moest overbrengen aan al de leden van de PMF. En ik denk dat zij dit zeker verdiend hebben !

groetjes,

Davy

18. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    en daarbij sluit ik mee aan.. en doen we deze discussie maar op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina