Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jubileum Airshow “de Vliegende Hollander” 21 en 22 aug. Posterholt
Mijn excuus dat ik sommige het bos heb ingestuurd, met het adres wat ik hier vermelde waar het veld van Posterholt was hahahaha en toch was het adres goed wat ik heb gegeven hier alleen lullie of lullie tom tom snapte het niet, ik geef toe de weg is daar een beetje raar en kijk eens op google hoe de eg gaat
Peterjan heb ik via de gsm weten binnen te praten, die zat zelfs al Duitsland op de Bergstrasse in Driesch
Ja, het is die bekende Viper.... :-(
Zaterdag 2 leuke vluchten gemaakt en zondag is ook deze Viper het bos ingestuurd. ;-) (citaat Japio)
Ondanks dat ik wist dat de bosrand zo verschikkelijk dichtbij het veld was, ben ik dat tijdens de vlucht even vergeten en heb dus een interpretatie fout gemaakt die helaas het einde van dit zo mooi en goed vliegende Vipertje betekende.
Het is "uithuilen en verder gaan" en was dus zo verschikkelijk tevreden over deze kist, dat ik vandaag weer een nieuwe heb besteld. Hopelijk wordt deze wat milieu onvriendelijker en houdt deze niet van bomen. ;-)
Bij deze wil ik de organisatie nog bedanken voor een ontzettend gezellige meeting.
Beste allemaal, wat een complimenten over onze Jubileum Airshow! Ik word er bijna lyrisch van..
Alles zat mee (nou ja, niet voor iedereen helaas..), mooie modellen, super vliegweer (wat een boerengeluk hè!), veel publiek en natuurlijk erg gezellige piloten! :celebrate:
Namens het bestuur van de Vliegende Hollander dank ik jullie hartelijk voor alle (on) zinnige bijdragen aan dit onvergetelijke feest. Graag tot de volgende keer!