Hoi Sven, Kan er nog een foto van de onderkant af. Dan is de bedrading en de ESC mooi te zien hoop ik. Alvast bedankt Ton
@ Corne: Waar heb je die bordjes gezien? Met 35x35 kan ik effectief nog een VEEL kleinere quad bouwen namelijk. Momenteel zit ik met 5" propellers al aan de limieten van het 50x50mm bordje. Nog kleiner en de propellers hangen boven het bordje. Het maken van een kleine Y6 copter wordt met een kleiner bordje dan ook best wel interesant. @ Helitony: Niks bijzonders hoor. De armpjes zijn U-Profielen, Daar passen de 6A turnigy plush ESCs van hobbyking best netjes tussen. De voedings draadjes zijn gewoon samen gesoldeerd met een flinke krimpkous eroverheen. De ontvanger draden zijn net lang genoeg om zonder solderen op het bordje te kunnen. De twee centerplaten hebben een 20mm gat in het midden voor de draden doorvoer.
Nog even en we vliegen door een sleutelgat Ze zijn er nog niet, maar er staat dat je ze kan pre-orderen. zouden binnen 2 weken binnen zijn..: KK V5.5 Multicopter Controller Ik moet toegeven dat ik deze shop niet ken, iemand wel? bestel niet graag ergens zonder ervaringen met een site......
Tja ik weet natuurlijk niet waar je die besteld had, die had ik namelijk ook al gevonden maar kostte dan ook 75 euro.....
Yup, import bij Yanan. Heb er nu twee, zijn fijne bordjes. Maar ik denk dat ik in de toekomst toch overstap op multiwii. Dat spul is een heel stuk stabieler, en fijner af te stellen met multigui.