Kleine Review: X-Flying Club - X-Twin

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Mustang Flyer, 7 jul 2005.

1. Boek

Boek

Lid geworden:
    5 mei 2006
    de nieuwe sport vliegt ook prima!!!!!

2. RClipse

RClipse Guest

Als je gas geeft een paar keer de propellor proberen aan te blazen een vriend had deze problemen eerst ook en ik heb het zo opgelost...

suc6

3. pip

pip

Lid geworden:
    5 okt 2005

is dat de oude dubbeldekker?
    of is dat de nieuwe met dat vrijdraaiende propje voor op?

4. QAFS

QAFS Guest

de oude

5. yannic

yannic

Lid geworden:
    11 okt 2004
    bedankt ga ik gelijk proberen :) 8)

6. guy5927

guy5927

Lid geworden:
    14 apr 2004
    Bepaalde mods die hier al stonden botgevierd op mijn serieus overjaarse bi-wing ... mono-biwing vond ik niet voldoende verschillen van bi-wing, dan maar hupsakee een mono-biwing XXL gemaakt ... ondanks vorige berichten hieromtrent vliegt ie zo WEL goed ...snelheid en stabiliteit zo maar effentjes verdubbeld ...vliegt eigenlijk niet meer als een X-twin maar als een groter en zwaarder vliegtuig .. besturing : graad van banken wordt bepaald door hoe lang je stuur-input geeft ... hij stuurt warempel gradueel ! ...lukt nog altijd om in m'n straat te vliegen maar moet nu veel sneller denken en anticiperen :D .... niet onbelangrijk : heb het staart-staafje verbogen en GEKNAKT ( jaja ) zodat het staartgedeelte lichtjes naar beneden wijst... en als laatste natuurlijk het juiste gewicht schroefje zoeken ... vliegt als een speer :p

7. Rockman

Rockman Guest

Ik zit er over te denken om mijn X-twin ook te modden, maar omdat het al mijn tweede is in een week (de vorige kwam na een dag al onder een auto) en ik maar een arme student ben die niet zomaar zijn geweldige vleigtuigje nogmaals naar de mallemoer wil helpen ben ik nog wat voorzichtig. In vleugels afsnijden omdat ie "misschien wat beter vliegt" heb ik niet zoveel zin.

Affijn. Om een lang verhaal kort te maken, ik wil mijn X-twin modden op een manier die waarschijnlijk het meest nuttig is, en na uitgebreid doorspitten van deze thread heb ik ontdekt dat het mogelijk is om voor elkaar te krijgen dat je ook kan sturen zonder gas te geven. Kan iemand mij daarover wat meer vertellen? En dan in wat minder technische termen als op die TK-site? (ja, ik ben een echte modelbouw nono) Hoe snel moet ik een LTS-er zoeken die dat ding voor mij kan ombouwen?

8. Hoi,

Ik ben Niels, ben 15 jaar , en ben net nieuw op dit forum.

Ik heb gister een x-twin dubbeldekker bij de conrad besteld, 3 stuks, nog 2 voor vrienden, En ik kan niet wachten totdat ik dit prachtige speeltje in handen krijg. Ik hoop dat jullie nog leuke tips hebben, mods etc etc

Groeten ,

Niels

9. yannic

yannic

Lid geworden:
    11 okt 2004
    waarom heeft iedereen het over afknippen de onderste vleugels kan je gwn uit de romp trekken ( voorzichtig ) dan gebeurt er niks

10. yannic

yannic

Lid geworden:
    11 okt 2004
    welkom niels in de 136 paginas van dit forum staan zoveel mods dat je wel even zoet bent als je dat allemaal nog wil doen ik weet niet hoelang je al leest op dit draadje maar er staan best veel zinvolle tips dusszzz 8)

11. bjlevi

bjlevi

Lid geworden:
    7 okt 2004
    Vraagje:
    De oude of de nieuwe X-Twin kopen :?:

12. De oude,gewoon de dubbeldekker , met dun staartje.

25 euro bij de conrad !

Groetjes

Niels

13. ik vind dit draadje niet echt meer nuttig.
    alles wat na de 120 pagina's staat(eerder heb ik volgens mij niet me gedaan) word hier maar een beetje herhaald.
    daar word het alleen maar langer van, en nog moeilijker om iets te vinden dat niet al 50 keer is gezegd.

ben nog steeds voor samenvatten en sluiten, maar om al die 136 pagina's te gaan lezen...
    was een voorstel om het met een heleboel allemaal 20 pagina's te doen, maar is nooit van de grond gekomen :(

14. QAFS

QAFS Guest

Idee:

laten we samen met zijn allen een samenvatting van dit hele topic maken. Als mensen zich aanmelden om te helpen moeten ze een PB naar mij sturen. Daarna deel ik zelf het aantal mensen door het aantal pagina's.

Dus, hoe meer mensen, hoe minder tijd er nodig is. Als je klaar bent met de samenvatting van de pagina's die je worden opgegeven, kan je die vervolgens weer naar mij sturen. Een foto kan het beste er als link bij worden gezet. Probeer alleen de nuttige dingen samen te vatten. Ik maar hier dan wel een mooi word document van

En het aanmelden begint nu! :D (en ik doe zelf ook mee natuurlijk

15. 't was niet jou idee, weet niet meer wie dat bedacht had.
    maare, leuk dat je een deel op je wil nemen, en alles organiseren.
    ga jij het er ook uitfilteren als je van 3 verschillende mensen de zelfde mod krijgt omdat die een paar keer herhaald word?

i'm in! :D

zolang ik niet meer dan 20 pagina's hoef te doen...
    wil ook we helpen met ander extra werk behalve lezen en samenvatten.

er is hier eens een los topicje voor gemaakt die zal ik even opzoeken...
    hoeven we dit niet verder te vervuilen ;)

16. twinnerowner

twinnerowner Guest

ik was net in't park aan het vliegen en komt een meneer langs (met een grote hond) en hij toont interesse, stelde paar vragen en hij leek erg geinteresseerd.
    ik heb hem gesegd waar hij hem kan kopen en als die eentje heeft of die samen wil vliegen!!
    :D hij sei van wel.
    dus waarschijnlijk een niuwe x twinner piloot bij binnekort LOL

17. yannic

yannic

Lid geworden:
    11 okt 2004
    ik wil wel meedoen maar eerst kijken of ik tijd heb zeg maar hoeveel paginas het zijn en dan kijk ik of ik tijd heb
    8)

18. QAFS

QAFS Guest

Bij mij vinden de kinderen in de buurt het altijd geweldig :D
    En oude mensen ook, en mijn overbuurmannen, hahah :p
    Iedereen heeft dat wel denk ik, als je vliegt met de x twin

19. scoutcow

scoutcow

Lid geworden:
    17 sep 2005
    gisteravond vloog ik ff lekker rondjes over het veldje, maar toen kwam er ineens een windvlaag en belandde hij in de tuin van een overbuurman :oops: Maar toen ik aangebeld had en vriendelijk gevraagd had of ik hem mocht pakken was dat probleem gelukkig snel opgelost :D Daarna vloog ik hem nog een boom in :oops: :oops: en toen heeft een andere overbuurman zijn ladder gepakt en ben ik de boom ingeklommen en heb hem eruit kunnen krijgen :lol: toch maar eens een ander veldje zoeken, want hier is er niet echt veel ruimte en er staan een heleboel bomen, dus hier is het echt alleen voor windstil weer...

Deel Deze Pagina