En zullen die nieuwe levensvormen ook aan modelbouw doen?Hoe zal alles er hier over pakweg 100.000 jaar uit zien????![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En zullen die nieuwe levensvormen ook aan modelbouw doen?Hoe zal alles er hier over pakweg 100.000 jaar uit zien????![]()
En zullen die nieuwe levensvormen ook aan modelbouw doen?![]()
Ik kan niet zien wat het is op die slechte postzegel/fotohet ontlasting ventiel slaat niet dicht.
Nee, want dat ventiel wordt opengedrukt door dezelfde stang die de elektriciteit schakelt en dat sluit dus als de stroom er op komt, NIET als er druk opkomt bij een lege tank vullen.is dat het ontlastventiel, wat de druk afblaast op het moment dat de pressostaat uitschakeld? ( het sissende geluid bij het afslaan
v d compressor) Deze zorgt er voor dat de compressor zonder tegendruk weer opstart.
Dat schreef ik alGaat je met een koelkastcompressor niet lukken, luchtopbrengst is te gering om de ontlastklep weer te laten sluiten.
heeft niets te maken met gesloten of niet.gesloten systeem // druk vanaf retour ?
De compressor kan dan niet meteen weer starten als hij net gestopt is.
Zal toch iets te maken hebben met het dan wel met hoge tegendruk moeten starten.
Na die wachttijd zal alles wel vereffend zijn: geen verschil meer tussen pers en zuig.
Volgens mij zakt de druk langzaam weg, afhankelijk van de vraag naar koude want dan gaat het thermostatisch-expansieventiel open en loopt de druk weg (unit gaat koelen)drukverschil minstens een paar uur staan.
Volgens mij zakt de druk langzaam weg, afhankelijk van de vraag naar koude want dan gaat het thermostatisch-expansieventiel open en loopt de druk weg (unit gaat koelen)
dan toch minimaal een capillair, dat voor de drukval zorgt.Gewone koelkasten geen expansieventiel, niks.