@Flying Scotsman Bedankt Henk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi hoor!![]()
Ze gaat er prachtig uitzien Heinrich,my friend
Mooi hoor!![]()
Ze wordt steeds mooier. Mijn complimenten![]()
Begint al wat te worden zo Heinrich met die ornamenten mooi hoor![]()
Vele dank Andre. De wIllem Barentsz het ook aangeland in China en wacht op mij.[/QUOTE zei:Daar ga je veel bouwplezier aan beleven Heinrich. Maar eerst deze schoonheid afmaken![]()
Het blijft er toch ,mooi strak uit zien Heinrich!
Die jufferblokken zijn ook goed gelukt!
Wat mooi dat alles toch weer reg kom! Proficiat Heinrich.Hello Almal
zoos vermeld in de laaste post, is dit nouw de beurt van de zijgalerij aan de bakboordkant.
Bekijk bijlage 466345
De deurtje was eerste aan de beurt. Deze plankjes moet natuurlijk schotelend aangebringt word, maar beplankt zoos hierbo lijk toch vir my zo een raps netter. Of misschien was ik maar net lui.
Bekijk bijlage 466346
Met de beplanking klaar kon alles mooi op maat gemaakt word en de geel deurkozijn is ingeschilder.
Bekijk bijlage 466347
Dry-fit van de deurtje. Enne zoos ik nouw al geleer het - as de bouwer zij kant bring, past alles prachtig op Admiraal Hans se schepen.
Bekijk bijlage 466348
Deurtje gepast.
Bekijk bijlage 466349
En nouw kan ik aan't slagt gaat met de beplanking van de galerij.
Maar hier is de beste nuus van de jaar! Net vanoggend het ik een aanbod gekrij van de Stalford International School in Nantong. Dit betekent dat ik niet van stad hoef te wissel of de Admiraal alleen te laat! (Ik moet wel van appartement verander, maar dit is maar ene kleine klusje!)
En zo lijk mij nuwe werksplek. Diensaanvaarding is 10 Februarie 2022 maar ik zal binne de volgende paar weke reeds schuif na de nieuwe blijplek. De flat is deel van mij pakket.
Bekijk bijlage 466350
Bekijk bijlage 466351
Aan almal wat saam met mij bekommerd was en gehoop het vir een oplossing - vele dank! Jullie meelewing word hoog waardeer.