was weer een gezellige dag gister! maar een klein vraagje.. Hoe kan het dat ik gister 4e ben geworden, en op de site bij de tussenstand, dat ik dan 3e sta? daar word dan zeker geen TBL bijgerekend? groet. Ralph.
@Ralph Bij de dagprijs tellen de twee beste vluchten op die dag. Op basis daarvan ben je voor de dagprijs vierde. Voor het NK gelden straks de beste 8 van de 12 vluchten, omdat er nog geen 8 vluchten gemaakt zijn, tellen momenteel alle vluchten en op basis daarvan sta je derde.... Groet Winfried
Top dag! Wat een mooie opening van het seizoen. Prachtig weer met een prima sfeer. Hulde aan de vlekkeloze organisatie. Ik heb me goed vermaakt! Het wordt een spannend seizoen..... Groet, Mart.
Heren, dame's modelvliegers, als gevolg van een zeer ernstige storing in mijn laptop (doet niet wat ik wil) ben ik momenteel niet in de gelegenheid al de inschrijvingen te verwerken op de kunstvluchtsite. Wees daarentegen niet ongerust, u kunt gewoon naar Son toe komen om deel te nemen aan de wedstrijd. Ze hebben daar een nieuw clubhuis (super !!) en daar staat een werkende PC van de SC waar uw inschrijvingen in verwerkt zijn of worden. Ik hoop dat de deelname komend weekend groots is. Excuses voor het ongemak, ik zie u graag (met vliegtuig) in Son as zondag. mvg, Richard