koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Oscar, 1 jul 2008.

1. M7H

M7H Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2004
    Ontvanger is stuk gegaan.....
    Inmiddels doet alles het weer.

2. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Dan soldeer ik even die 5mm pennen aan de regelaar voor de 7200 IP..

3. M7H

M7H Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2004
    Ja, zou ik doen, anders kun je het wel vergeten!.....

4. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Hahhahahahahaaaaaaa...in to the basket die 7200...

5. Ickboon

Ickboon

Lid geworden:
    18 jul 2011
    @mathijs dankje wel ik vond het zeer leuk om mee te maken wat je al zij, en echt allemaal leuke mensen in de pro10 classe;)

@M7H oww wat zonde van de ontvanger gelukkig was het de regelaar niet. Maar hoe kan dat zo???

6. Robert S.

Robert S.

Lid geworden:
    11 mrt 2013
    Geweldig! Ik neem mijn spullen mee!! Ik denk er ongeveer om 18:00 uur te zijn.

Hopelijk hebben we net zulk mooi weer als zondag...

7. Ickboon

Ickboon

Lid geworden:
    18 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  8. Dim_Dim

Dim_Dim Guest

mooi in beeld gebracht was een mooie wedstrijd ook

9. M7H

M7H Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2004
    Geen idee, gewoon pech denk. Blijft elektronica, kan natuurlijk kapot gaan.

10. Mathijs1979

Mathijs1979

Lid geworden:
    12 apr 2011
    Gaaf filmpje Nick.
    Leuk dat ook de dader van het aanbrengen van bandensporen op mijn kap op film staat :)

11. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Gaaf filmpje, goeie race.

En jezus, Alexander Fokke, wat ben je toch ook een boer..

12. Alex F.

Alex F.

Lid geworden:
    25 okt 2006
    Verklaar je nader, waarom ben ik een boer?

13. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    1.28 in het filmpje..

14. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Je was veel sneller, als je er nu gewoon een rondje of 2 achter blijft hangen, dan maakt hij vanzelf een fout en kan je er gewoon voorbij.
    Je moet altijd anticiperen dat de persoon voor je een foutje maakt en iets minder vaart mee neemt, nu knal je er gewoon doorheen.

15. Alex F.

Alex F.

Lid geworden:
    25 okt 2006
    kijk dat stukje nog eens een paar keer. ik stond aan de andere uiteinde van de stelling en zie het uit een ander perspectief en zag zodoende niet dat hij afremde voor de bocht. Ik zit er 1-1,5 meter vanaf en acceleer samen met hem en opeens remt hij ontzettend af voor de bocht. Hoe kan ik dat anticiperen in een nano seconde terwijl je dat niet verwacht en maar 1-1,5 meter er vanaf zit?

16. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Nou Alex..

17. M7H

M7H Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2004
    Ja, Alex was wat grettig, maar wilde er zo rap mogelijk voorbij, omdat ie wist dat ie later in zou kakken.
    Je ziet ook dat Alex na het incident op Nick blijft wachten, en toen hoorde hij dat ie binnen mocht komen voor een stop en go.
    Nick vond het overigens prima, want die had de 1e 2 finales gewonnen, dus hem kon niks meer gebeuren. :D

18. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Het maakt ook niet uit Martin, het is maar een spelletje.
    Misschien had ik wel een verkeerd perspectief achter mijn scherm toen ik het youtube filmpje keek. ;););)

19. Alex F.

Alex F.

Lid geworden:
    25 okt 2006
    Wat martin aangeeft was exact mijn plan;). Wellicht iets te gretig inderdaad maar iemand zo er af rossen doe ik niet opzettelijk, behalve wellicht bij royb;) Ik wachte inderdaad op hem totdat ik de stop and go aan mijn broek kreeg. Overigens werkte mijn strategie van zoveel mogenlijk afstand creeeren in 3 minuten best ok de eerste 2 finales. Meer zat er niet in.

De eerste finale was ook wel spannend want ik stond na de start voor meerdere ronden op de 1ste plaats. Nadat ik weer inkakte ging nick mij voorbij en in de 5de / 6de minuut of zo zat reinder 1 meter achter mij voor het gevecht voor de 2de plaats. Enigste wat ik kon doen was voor een paar ronden blokken en de ieale lijnen blijven rijden zonder fouten te maken wat ook lukte.

ps:
    roy bekijk 4:45 eens. Zelfde bocht en afstand tussen de auto's maar dan met reinder achter nick. Hij kon net uitwijken maar scheelde niet veel of hij zat er achterop.

Laatst bewerkt: 1 mei 2013
  20. Robert S.

Robert S.

Lid geworden:
    11 mrt 2013
    @M7H, veel dank nogmaals voor het oplossen van mijn probleempje met m'n Hobbywing regelaar in combinatie met een X20-10.5T motor. :thumbsup:

Zoals je al vooraf had aangegeven is de firmware met extensie 1224 de oplossing geworden. Helaas moet er dan daarvoor een nieuwe setup kastje voor worden aangeschaft omdat eenmaal wanneer je de laatste/nieuwste firmware eenmaal hebt ge-upload je daarna niet meer terug kunt gaan naar deze eerdere versie... Dat is dan maar zo, moeten we maar denken.

Ik heb in ieder geval een drietal accu's kunnen rijden s'avonds met het levendige gevoel dat Pro-10 gewoon helemaal te gek is!!:p

Deel Deze Pagina