Micropuller
Forum veteraan
Ik zal de volgende keer je oorspronkelijke bericht even quoten.Laatst gewijzigd door kelte; 12 februari 2014 om 17:02
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal de volgende keer je oorspronkelijke bericht even quoten.Laatst gewijzigd door kelte; 12 februari 2014 om 17:02
:nooo: dat is geen manier van reageren.ik ben niet blind, maar u volgens mij wel.......
Kan je lipo dus dan ook niet in de fik vliegen als je hem er lang aan hebt. Rekening meehoudend dat de spanning goed is
We proberen je echt te helpen maar je moet vooral niet lezen ........Al laat je dan de accu nog uren aan de lader liggen geeft dat niets want.......................je raad het al er loopt geen stroom.
...When green led blinks, Your battery (2s or 3s ) is bellow good voltage. And Your battery is not charging.
I've had the same issue with a couple of these under $10 chargers (...) Point is, batteries are expensive, spend 20$ once for a half decent adjustable charger and it'll save you more than it's cost in batteries almost immediately.
Beschrijf eens precies stap voor stap hoe je alles aansluit.
Begin met je accu op tafel, je lader op tafel en je voeding zonder stekker in het stopcontact op tafel.
Beschrijf eens precies stap voor stap hoe je alles aansluit.
Begin met je accu op tafel, je lader op tafel en je voeding zonder stekker in het stopcontact op tafel.
Luister eens...ik ben echt niet te beroerd om te helpen. Ik heb al heel wat voor je op Google gezocht. Maar als jij vragen niet beantwoord stop ik er echt mee.