Laat ons je heli zien!

IMAG3749_zps186b4719.jpg


microheli swash, cnc head en bladeholders.
Titanium main shaft
Main gear met cnc insert(aanrader!)
kbdd tailblades en landing gear
Solid tailboom
 
Haha nee , zijn mooie felle kleuren van je heli ;)

verzonden vanaf mijn nokia 3310
haha oke bedankt :P
ik dacht het is toch al zo een klein dingetje dus dan maar lekker fel zodat ik hem goed zie.
net alleen gecrashed omdat de tailmotor kapot is gegaan ofzo :P nu maar zon koelvin en nieuwe tailmotor halen, wel duur allemaal bij elkaar hehe
 
Heb er zelf ook mini blade maar dana de brushed versie en verder standaard ;) ze vliegen wel fijn

verzonden vanaf mijn nokia 3310
 
ja straks is dit me enige heli omdat ik er verder mee ophoud dus wil deze wel een beetje een krachtpatser maken. outdoor wel te verstaan. :D
 
..trillingen kwijt, da moet je echt blij zijn,
even de trilling van het weer nog verwijderen ...

veel plezier, Uwe
(mooier heli, zou ik ook plezier van hebben)
 
Ja zeker kei van een heli.
Ik was vastberaden om het te vinden... Heb wel veel gedacht: ik vind het niet , die heli gaat weg. Maar ik vind hem te mooi, en iedere x toch met een schijntje plezier er aan gewerkt en gesleuteld. De kop is denk wel 30x afgeweest. Maingear en Torq tube Zijn er denk wel 10x uit geweest.

Ik weet wel hoe de in elkaar zit zonder handleiding, haha

Maar goed resultaat mag er wezen.!
En nu genieten!

C6903
 
Zoals Uwe al aangaf, een prachtige heli! Maar waardoor werden de trillingen eigenlijk veroorzaakt? Ben daar wel erg nieuwsgierig naar. Lekker veldje om te vliegen zo onder de lampen :thumbsup:
 
Joop,

Ik heb 3 dingen veranderd:
- Andere servo mounts gebruikt. Nu zijn het de futaba mounts, naar alle waarschijnlijkheid heb ik tijdens het bouwen alle zakjes open gescheurd, en de mounts door elkaar gegooid. Dus er zat savoxmounts op.
- 2e wat ik gedaan heb, Gloednieuwe MKS Servo's HBL 950's op de swash. Ik had 2de hands mksse overgenomen van iemand. Daar begon ik dus ook aan te twijfelen.
- 3e wat ik gedaan heb, rubbers tussen de servo en de servomounts. Ik had dit voorheen ook niet.

Ik heb het grote vermoeden dat er iets is mis in 1 van de 2de hands servo's. Geen idee... Werkelijk waar, want je voelt geen speling, geen gebroken tandjes, ze lopen mooi, printje misschien.... Ik weet het echt niet.

Ik ben allang blij dat hij nu geen wobbel meer heeft op de kop. Dus nu heerlijk tweaken en genieten van die heli. Wat een geweldige machine. Ik kan er naar blijven kijken!;)
 
Owja, wat ik ook nog veranderd heb:

De sensor dichter bij de mainshaft, en de vbar unit in het frame geplaatst, maar dat maakt voor de wobbel natuurlijk niks uit.

Als electricien hou ik niet van die draden en wilde ik een clean uitziende heli. Vandaar de vbar zo verstopt. Waar ik nu alleen nog achteraan moet is een 4 draads servo snoertje, om de uitfangen van de vbar control panel te verplaatsen naar buiten het frame. Om mijn control panel makkelijk in de vbar te steken om te tweaken.

Iemand een idee, waar ik dat kan vinden:S?? 4 draads, mannetje, vrouwtje stekker.
 
trillen

ik praat maar over mijn Blade 500X met trillen:

een gebroken tail-unit zorgde bij bepaalde rpm voor een trillen van de hek-as,
en de servo's aan de swash, gestuurd door de beast-x, deden mooi mee,
en ik had een heli, die amper te vliegen was,

tail-unit (plastic) verwisselt = alu, nieuwe assen en lagers,
en dat ding loopt rustig, en die servo's aan de swash doen ook niks meer,

dat, voordat je de 2. hands servo's weg doet.

Groet, Uwe
 
Soms kan het noodzakelijk zijn om in de Vbar wat instellingen te veranderen om servo's overcompensatie (wobbel) er uit te krijgen. Het kan dus zijn dat de servo's prima in orde zijn maar wat extra instellingen nodig hebben.

Maar goed om te horen dat ie nu goed vliegt!
 
Back
Top