Be-el,net testje gedaan,Hij werkt tegen. Wat opviel:Wanneer ik tijdens het testen de heli tegen de klok in draai vanaf staart,lijkt het of de motor of gyro stopt,ik kan het zien aan de bladen,en ook horen.Wanneer ik met klok mee draai vanaf staart, is dit effect er niet.
In ieder geval werkt de gyro de juiste richting op. De gyro stuurt één van beide motoren bij. Dus wat je zegt kan kloppen als je snel heen en weer draait.
Dat IS de gyro die werkt. 1 motor zal harder of zachter gaan draaien om het koppel tegen te werken, wat normaal de staart doet.. dus de ene kant op draaien zal die motor minder gas geven, de andere kant op moet ie harder gaan werken. Aangezien je dus wel de andere kant op kunt draaien, verwacht ik eigenlijk dat het een afstellingsdingetje is...
@Student: Dank voor je reactie, zeg je,ja,misschien, maar welk afstellingsdingetje... @Martin :Gisteren gemaild en het probleem uitgelegd.Ook heb ik de suggesties van dit forum meegenomen. Wanneer ik antwoord heb ,horen jullie het ook.
trim/proportional en gain.. daar een combo van doorgaans als de motor rot is, kan de heli ook niet echt makkelijk de verkeerde kant op draaien.
Even een update:Ik heb de leverancier 3 opeenvolgende Maandagen een mail gestuurd en daarin de problemen uit de doeken gedaan,Tot op heden taal nog teken.