Lamborghini Winter Trophy

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Low_E, 28 sep 2010.

1. flipside

flipside

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    OMG :eek:

2. cooper

cooper

Lid geworden:
    17 okt 2003
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    bahahahahahahaha :morning:

3. dirk702

dirk702

Lid geworden:
    14 okt 2008
    Lekker vroeg opstaan !

Ochtendstront heeft goud in de mond ....

4. Low_E

Low_E

Lid geworden:
    25 apr 2007
    da gaat daar druk zijn. Beginnen om 8.30u, eindigen tegen 18.30u, 4 Q's en 3 finales ...

Ondertussen heb ik hier een vraagje:
    Ik kreeg een mailtje met de vraag of ik voor twee personen vanuit Brussel vervoer zou kunnen regelen naar CHarleroi. De vraag was erg vaag. Ik weet enkel dat het om twee personen gaat die zich inschreven voor de LWT maar (nog) geen auto hebben.
    De mail werd ondertekend met "Delphine" en uit het e-mailadres kan ik afleiden dat het om een zekere Delphine Berger en haar vriend gaat.

Heeft er iemand soms plek in zijn wagen én een goed hart (dat wordt al een moeilijke combinatie)?
    Deze personen zijn bovendien Franstalig en ik heb geen idee waar ze precies wonen, en/of ze het Nederlands machtig zijn.(ik vermoed zuchtend van niet).

5. Low_E

Low_E

Lid geworden:
    25 apr 2007
    IK heb ondertussen wat meer informatie ivm die twee mensen die een autozitje zoeken naar de wedstrijd deze zondag.

Het gaat om Delphine Berger en haar vriend Eric Dufert. Ze spreken geen Nl maar wél Engels en Frans. Ze wonen in St-Gillis maar willen zich graag verplaatsen met de metro als dta handiger zou zijn.
    Je kan hen contacteren via de gsm van Delphine: 0496.20.37.44

Als ze echt niets vinden, gaan ze zeker proberen om er met de trein te geraken, dus ze zijn écht wel gemotiveerd.

Allé mannen, iemand van Brussel die deze twee beginners wil meepakken?
    Zelf ga ik op de motor heel wellicht en dat ligt ietsje moeilijk, vrees ik, om dan drie man + gear mee te nemen.
    'k Weet het, 'k ben een wussie. :$

6. ansmann-racing

ansmann-racing

Lid geworden:
    28 mrt 2010
    Zijn 16 jarige ook welkom ( om te komen kijken:D:cool::):p;))

7. flipside

flipside

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Ludo, 8u starten of 8u30? Elk half uur maakt veel uit eigenlijk...

Om 8u starten, wil wsl zeggen piste toe om 7u30. Dus als ge nog 1 lipo wilt rijden moet ge daar staan om 7u, hopend op nog een pit plaatske. Ik ga chambrant oppikken, dus da is om 6u bij hem, of hier in merksem om 5u15 ten laatste vertrekken (4u45 opstaan). Ik vrees eerlijk gezegd dat het bij 1 deelname gaat blijven, want dat is toch ni echt mijn idee van een hobby zondag :D

8. Gonzo

Gonzo

Lid geworden:
    17 sep 2007
    8u eerste start zei JP zondag, en hij schreef dat gisteren nog op het forum daar:
    :: Connexion

Er worden 4 qualifs gereden, waarvan de 3 beste tellen, dus er 1 skippen en gewoon tegen 9u komen is ook geen optie. Moesten er maar 2 van de 4 tellen zouk ook zwaar overwegen de eerste qualif te skippen.

9. flipside

flipside

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Hu 3 op 4??? Zeker van?

10. Gonzo

Gonzo

Lid geworden:
    17 sep 2007
    Ja, 3 van de 4 zijn ze voorlopig van plan, zie maar in de laatste post van de link die ik hierboven zette, daar zegt JP "les 3 meilleurs"

We kunnen Ludo altijd vragen om voor te stellen er 2 van de 4 te laten tellen he, zo ingrijpend is da ni, en dan kunt ge wa later gaan als ge wilt.

Ok, een lipooke trainen hebt ge dan ook ni als ge maar tegen 8u45 ofzo zou aankomen en de 1e quali skipt, maar de zaal is genoeg open om er te gaan trainen op voorhand en dien ondergrond verandert echt niks...

Voor we Ludo en JP daarmee lastig vallen moeten er hier wel genoeg zijn die laten horen dat ze later zouden komen vind ik.

Ik ga normaal wel van 's morgens al...
    Wa zou gij en Chambrant doen moest ge de keuze hebben?

11. flipside

flipside

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Nee ik kom ook gewoon vroeg zenne. 't Is ni aan ons om daar de regels te gaan bepalen, en later komen zou ik als organisatie ook ni aanvaarden. Ge moet toch aanmelden etc, da wordt een soep als ge mensen gaat toestaan om later te arriveren.

De regels zijn er nu eenmaal, als het bnk is in holland dan moeten de walen ook veel verder rijden dan ons, nu is 't gewoon eens omgekeerd :)

12. flipside

flipside

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    btw die link die ge post is enkel zichtbaar als ge een account hebt op dat forum

13. dirk702

dirk702

Lid geworden:
    14 okt 2008
    Hoi Ludo is er al stroom op de parking waar de auto's moeten staan ? Ik ben aan't overwegen om daar te overnachten in mijne mobilhome (Berlingo) als er al iets voorzien is van stroom teminste... :sleeping::sleeping:

14. Low_E

Low_E

Lid geworden:
    25 apr 2007
    Ik heb het vraagje gestuurd naar JP ivm stroom voor eventuele caravans.
    Ik weet dat hij daarmee al bezig is geweest, zoekend naar oplossingen, maar kan nog geen bevestigend antwoord geven.
    Zoals ik al zei, heb ik de vraag nog eens gemaild aan JP.

Daarnaast heb ik ook gevraagd of het mogelijk was om in de zaal te blijven slapen zoals in het verleden al eens uitzonderlijk gebeurde. Ik krijg zeer wellicht vandaag of morgen nog een antwoord en zal het hier dan door-publiceren.

I.v.m. pitplek: het zou me niet verbazen als er voldoende pitplekjes zijn voor iedereen en dat JP die pitindeling al uitwerkte op papier ... m.a.w als je je komt aanmelden zal je zeer waarschijnlijk ook direct een pitplaats toegewezen krijgen.
    Voorzie voor de zekerheid ook maar een tafelke en stoel in uw rijdend 1:1 blik.

Zoals Gonzo al aangaf. Voorzie ook een lampje.
    We hebben bij de aanpassingen aan de zaal zowat alle verlichting naar de piste gericht. In de pitstraat blijft het eerder donker.
    Elke pitplek is voorzien van één stopcontact.

15. elvo

elvo

Lid geworden:
    5 apr 2005
    Dat is. Die doet alles gratis!

16. Low_E

Low_E

Lid geworden:
    25 apr 2007
    we gaan proberen om daar zaterdag een elektriciteitscabinneke van de gemeente te hebben maar geen idee of dat voor deze manche al gaat lukken.

Voor volgende manches is die kans bijna 100%. Voor dit weekend kan ik geen garanties geven.
    JP zit tot over zijn oren in het werk en kan niet alles even vlot opvolgen, zeker aangezien hij 4 dagen per week in het buitenland zit.

ivm vroeg starten: tja, voor uw hobby moet ge wat over hebben hé :)

17. Low_E

Low_E

Lid geworden:
    25 apr 2007
    We hebben dit weekend dus niet voor stroom kunnen zorgen. Ik kan ook geen garanties geven voor volgende edities. Gelukkig werd het voor de betrokkene eenvoudig (en warm) opgelost.

Op volgende pagina kan je foto's vinden van het evenement:
    Lamborghini Trophy 24_10_2010 - Media Automodelisme.com

18. Low_E

Low_E

Lid geworden:
    25 apr 2007
  19. Gies

Gies

Lid geworden:
    24 dec 2009
    Dank je Low E (en de rest van het team), het was perfect gister.
    Kom i.i.g. terug voor de 2e wedstrijd.

20. Low_E

Low_E

Lid geworden:
    25 apr 2007
    de tweede wedstrijd is overigens al volzet.
    Er kan enkel nog ingeschreven worden voor de 3e en volgende manches.

Deel Deze Pagina