Latrax Teton vragen

De motor doet het denk ik nog wel want soms kun je een paar minuten gewoon nog goed rijden. De esc denk ik ook want die kan gewoon nog aan. Ik kan ook niks zien aan de draden en de batterij is vol

:bye:

Mijn eerste motortje is al kapot door de hitte en ik heb de teton nog maar 4 dagen! Is er echt niks wat je hier aan kan doen?

Ja, dat heet garantie claimen. Effe terug naar de winkel waar je auto vandaan komt.

Ik heb de winkel al eerder gebeld omdat er iets ander stuk was na 1 uur rijden maar omdat ik de auto besteld heb heb ik geen garantie.

De Teton heeft een 28 turns, 370 size motor. Het simpelst is de originele vervanger van Traxxas/Latrax bestellen. Maar op Amazon of Ebay kun je vast ook wat goedkopers scoren.

Maar omdat ik de auto besteld heb heb ik geen garantie.
Leg eens uit: besteld?
Heb je hem bij die bewuste winkel (online shop) besteld?
Of heb je hem compleet ergens anders besteld en bel je toevallig een dicht bij zijnde rc winkel?

Garantie is garantie, of je hem nu online besteld of fysiek in de winkel koopt.

Ik heb de winkel al eerder gebeld omdat er iets ander stuk was na 1 uur rijden maar omdat ik de auto besteld heb heb ik geen garantie.

Deze had ik even niet goed gelezen.... Dus je hebt schade gereden en een vervangend onderdeel gekocht en geplaatst?
Om wat voor een onderdeel ging het en is de oververhitting na dit gebeuren begonnen?

De winkelier kan natuurlijk ook gewoon gelijk hebben, als de motor niet onder de garantie valt. By Traxxas normaal gezien niet zo'n probleem, maar Latrax kan andere voorwaarden hebben.

Back