Gaat goed komen. Voor elke auto geld, zoals je er mee omgaat zal de auto zich ook houden. Ik heb echt goede ervaringen met Arrma auto's, en onze zoon ook.
Tuurlijk wil je lekker raggen en springen maar denk zelf ook eens na, Tony Hawk heeft ook jaren geoefent eer ie die truukjes kon...... Er zal altijd wat kapot kunnen gaan.
Ik ga er van uit dat ik spul aanbied wat geen rommel is, anders had ik het oftewel weggepleurt, of gedemonteerd en voor spares gebruikt. Er zitten altijd minpuntjes aan een auto, maar maakt dat een heel merk rotzooi? Arrma heeft bijvoorbeeld te lichte servo's gebruikt, Traxxas kost een vermogen als je spares moet hebben, thundertiger emta zit alles te lastig in elkaar geschroefd als je een kleinigheid wilt vervangen, enz enz, en toch zullen er mensen zijn die wel tevreden zijn met hetgeen wat ze gekocht hebben. Ik heb ooit een reely gekocht, vond dat echt een wdesf@@#$auto, terwijl ik hier dan weer zie dat die als beginnerauto zou volstaan. Tis maar net hoe je er zelf mee omgaat.
Ts, vanaaf gaat ie op de post en ik hoop dat je er meer plezier van gaat hebben dan de vorige eigenaar. Mvg