Leimbach pomp tunen ??

Hee die Steve,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van de foto`s, nu kan iedereen die er wat in ziet er van genieten.

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik wel.

Groetjes Patrick Brandon

Leimbach pomp tunen

Hallo Patrick ;

Sorry dat het een tijdje geduurd heeft betreffende die foto's van jou .
Heb hierbij toch nog een vraag betreffende dat snelwisselsysteem .
Bestaat er een snelwisselsysteem waarbij er ook geroteerd kan worden zoals bij de Leimbach laadkraan mogelijk is ?
Dit zou handig zijn bij gebruik van een sorteergrijper .

Hoi steve,

Ik weet dat de firma stahl, waar dus ook de liebherr 922 van is samenwerkt met Leimbach. Leimbach verzorgt de hydrauliek componenten en Stahl de modellen. Leimbach maakt inderdaad een hydrauliche draaidoorvoer, maar deze is volgens mij uitsluitend in combinatie met de 2 schalen grijper te bedienen. wat jij zoekt is een starre konstructie. kijk maar eens op de site van leimbach, Firma Leimbach Modellbau & Elektronik dan zie je hoe deze er uit ziet. Maar wat jij er mee zou willen doen is niet mogenlijk.

Groetjes Patrick Brandon

Leimbach pomp tunen

Hallo Patrick - Brandon ;

Is het deze van Leimbach dat je bedoelt ?

Deze heeft dus als bestelcode : 09625G en zou dus 870,00 Euro kosten volgens de prijslijst van 01/2008 .
Ik denk niet dat ik deze zal kunnen gebruiken daar deze me zeer groot lijkt te zijn .
Heb je mogelijk hiervan bepaalde afmetingen of waar kan men deze bekomen ?
Sorry , maar kan het niet zo uitleggen in het Duits en het Engels daar zijn de Leimbach personen niet goed in hebben ze me reeds verteld via e-mail .
Hoe en waar wordt deze zo tussen de onderbouw en de bovenbouw gemonteerd ?
Hoeveel leidingen gaan er doorheen deze combinatie en zijn meerdere mogelijk ?
Hiermee zou men dus eindloos kunen draaien wat goed is , maar als ik zo eens nadenk heb ik 2x 5 leidingen nodig voor een laadkraan te laten werken .
Als er meer mogelijk is vb. 2x 7 leidingen of meer dan zou ik dit graag willen weten alsook een afbeelding ervan + de prijs .
Met 2x bedoel ik dus de aanvoer van olie en de andere de afvoer van de olie in de leidingen .
Het 2e cijfer is dan voor het aantal te bedienen cilinders .
Graag mogelijk de afmetingen betreffende afbeelding te kunnen doorsturen + de werking ervan en welk deel op de bovenbouw bevestigd is alsook het deel wat op het chassis bevestigd wordt .
Als dit systeem beter is dan moet ik niet alles afzonderlijk gaan zoeken .
Dank U al vast bij voorbaat hiervoor .

Mvg,
Steve Billast .

Beste Steve,

Nee, deze die jij nu laat zien zit in de mobile kraan en is een mooi stukje vakwerk. en uiteraard zit deze tussen de boven en onderwagen gemonteerd. er is een electrische draaidoorvoer van Stahl/Leimbach Best.Nr.: 09644. Deze is voor de twee motoren die bij de rupskraan de motoren stroom te voorzien. de doorvoer die jij laat zien is voor de motoren en ik dacht twee hydro functies die op de mobile kraan zitten. nml : het voorschild en de achterste pootjes om de kraan stabiel te laten staan. de gene waar ik het over had heeft bestel nummer 09402. ik kan er alleen geen plaatje bij vinden om het goed te laten zien, maar bij de site van leimbach ligt hij bij de twee schalen grijper met nummer Best.Nr.: 09630s hij ligt naast de hydro slang. het kleine zwarte ronde tonnetje. kijk maar bij kettenbagger, zubehor en daar vindt je het nummer dat ik hierboven vermeld heb.

Groetjes Patrick Brandon

Hallo Patrick - Brandon ;

Het is hetzelfde roterende deel zoals bij Best.Nr. 09402 dat je bedoelt of niet ?
Dit zwenksysteem heb ik reeds op m'n Leimbach laadkraan staan maar is zeer dik en hoopte dat er kleinere bestaan betreffende het zwenken .

Dit bovenstaande kunnen daar ook hydrauliek leidingen doorheen of is dit enkel maar voor elektrische leidingen bedoelt ?
Wat betrefd m'n vorige afbeelding is deze dan wel voor leidingen doorheen de krans te krijgen (aan te sluiten) om dan ook eindloos te zwenken ?
Wat is nu het beste daar het de bedoeling is om er hydrauliek leidingen en enkele elektrische leidingen doorheen het zwenkend gedeelte van de laadkraan te krijgen .

Hoi Steve,

Het plaatje is inderdaad alleen voor de electrictrische draden voor de motoren. de draai doorvoer die jij als eerste liet zien van bestelcode : 09625G en 870,00 Euro ja, deze is voor electra en hydro leidingen. maar ik weet niet hoe groot deze is omdat jij hem aan je onderarm van je machine wil gaan bevestigen. mischien kun je informatie inwinnen bij
www.ultimatedreamcars.nl in scheveningen. ik weet niet waar jij je kraan verder gekocht hebt, maar ik weet dat ultimate dream cars waarschijnlijk wel aan de informatie kan komen die jij zoekt. ik hoop dat je hier iets mee kan.

Groetjes Patrick Brandon

Hallo Patrick - brandon ;

Heb je mogelijk het e-mail adres van die ultimatedreamcars dan kan ik mijn vragen versturen via e-mail met wat foto's ervan om duidelijkere bedoeling te kunnen doorsturen ?
Dank bij voorbaat .

Mvg,
Steve .

Steve

Ultimate Dream Cars heeft op zich geen email-adres. Het beste wat je kan doen is even een telefoontje plegen en je verhaal uitleggen. Misschien dat je na overleg het prive email-adres van de eigenaar kan krijgen, om de rest van je vragen te stellen.

Groetjes

Jeroen

Hallo Jeroen ,

Ze hebben dus wel een website maar geen e-mail adres en dat is wel jammer daar ik alles bij iedereen vraag via e-mail .
Telefoneren doe ik helemaal niet graag want vergeet dan wel meestal iets belangrijks te vragen en via e-mail kan ik m'n tekst nog eens nalezen en meer vragen .
Maar dank U om dit te laten weten .
Zal dus niets an hun kunnen vragen en elders moeten verder zoeken .

Mvg,
Steve .

ultimate ,
zijn vrienden van onze Voorzitter van onze belgische club,
zou zeggen als je van belgie bent kom even langs ,
daar zullen veel vragen van jou beantwoord worden .

Er is morgen al een rijdag voorzijn met verschillende clubs vanaf 17h00

Oost-Vlaamse Modelbouw Vereniging

en vraag naar wedifreak , kenner van een beetje vanalles .

Back