Leuk die parkflyer, maar waar is het park? Nieuwe vliegclub in Bussum?

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Martin7182, 23 sep 2011.

1. Tinus88

Tinus88

Lid geworden:
    4 feb 2007
    Toevallig stap ik zomaar even dit topic binnen, hallo! ;-)
    Ben zelf ook al een tijdje op zoek naar goede plekken om te vliegen met mijn schuimpjes en zwevert in de buurt van Hilversum. Zou graag eens komen kijken bij MCH-Huizen. Is de website zo up-to-date dat ik echt kan zien wanneer er iemand aan het vliegen is op een bepaalde dag, zodat ik eens langs kan komen?

Zelf vlieg ik zo af en toe eens op de hei tussen hilversum en laren, bij die grafheuveltjes. Daar heb ik voor het eerst gevlogen met een 2m zwever, heb er laatst m'n swift 2 eens gevlogen en ook een vergeelde Cessna. Ik ben er zelf nooit weggestuurd, maar heb totaal nog minder dan 10x daar gevlogen. Heb wel van anderen gehoord dat ze werden weggestuurd. Niet alleen door bromsnor, maar ook door mede-hei-gebruikers...

2. PH-MEL

PH-MEL

Lid geworden:
    2 sep 2007
    Hey tinus,

Altijd lastig om op de website bij te houden of we aan t vliegen zijn...

Wij hebben binnen de club een tamtam email, we mailen elkaar wanneer iemand gaat vliegen.

De dagen waarop het meest gevlogen wordt zijn de dinsdag en donderdag avond in de zomermaanden, op deze avonden in de winter is de dinsdagavond de bouwavond voor de vliegers (wij zijn namelijk een club met vliegers, vaarders en rijders) en de donderdag avond is de club (borrel) avond.
    Woensdag avond is bouwavond voor de vaarders en rijders. Vrijdagavond is de jeugdavond.

Verder wordt er iedere zondag vanaf 1300 uur gevlogen bij goed weer.

Stuur anders je email even via pb, dan mailen we je wanneer we gaan vliegen of bouwen!

Groet, melvin

3. bdoets

bdoets Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    6 aug 2006
    ...en mocht het je interesseren:
    Bij de G&E VVM wordt bij geschikt weer bijna altijd wel gevlogen, ook doordeweeks, sommige fanaten al 's morgens vroeg. Clubavond donderdagavond, in de zomertijd wordt er dan ook gevlogen. 's Winters (binnenkort weer in november) wordt er tweewekelijks een sporthal afgehuurd voor indoorvliegen.
    Omdat onze club al vrij lang bestaat zijn er nogal wat leden met pensioen. Die hoeven niet op het weekend te wachten om te gaan vliegen.

4. DJLeonardo

DJLeonardo

Lid geworden:
    24 jun 2009
    En daar hoor je zelf ook bij zo te zien, gefeliciteerd! Wat een vrije tijd!

5. bdoets

bdoets Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    6 aug 2006
    Nou en of... eigenlijk ben ik bewust met modelvliegen (her)begonnen toen mijn VUT er aan zat te komen, vier jaar geleden. Voorlopig een heel prettige vrijetijdsbesteding.

Deel Deze Pagina