Levertijd hobbyking

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wat lipo,s enz besteld bij hobbyking alleen wacht nu al ruim een maand ,ik hoop dat dit geen normale gang van zaken is .
Iemand ervaring met wat de gemiddelde levertijd bij dat bedrijf is ,voor mij de 1ste keer nu.

ALS USER:
Niet normaal ?
Joh!
6 week is ook geen uitzondering hoor!

Dan moet je bij HK duitsland bestellen.. of in NEDERLAND... maar ja das duur.... ;)
Dus take some, lose some...

hihi, ma ghopen dat je geen inklaringskosten moet betalen,en er nog even 19% aan btw overheenkomt ;) ;)

Hiet is al heel veel over geschreven hoor...

Hoi,

Ik heb ook bijna 4 weken zitten wachten. Door het gewicht. En de (waarschijnlijk) te laag aangeven prijs checken ze het bij de douane steeds. Haal maar alvast cash in huis want de postbode wil straks 'handling costs' hebben. Was bij mij ongeveer 1/3 van de prijs. Ongeveer 20 euro. Check ff via swisspost waar je pakket is. Lag bij mij ruim een week in Zurich...

Laatst bewerkt door een moderator:
Komt het BTW uit HongKong en was alles op voorraad? Speelt ook mee.

Bij mij duurt het gemiddeld een week of twee. (vanuit HK)

Als je met PayPal betaalt duurt de eerste keer langer, dan voert PayPal een controle uit, E-check (of zoiets), en wordt hierdoor de betaling pas na enkele dagen gedaan, was bij mij een dag of 5 als ik me goed herinner.
Als je dan de pech hebt dat het/een artikel in die tijd uitverkocht is, dan kan het erg lang gaan duren, ze reserveren het pas voor je als de betaling binnen is.
Na die eerste betaling betaalt PP in het vervolg binnen enkele seconden (als het goed gegaan is) en gaat het in het vervolg probleemloos.

Succes,
Jan

Hobbyking is echt traag....heb zelfs 2 of 3 keer gehad dat het na 2 weken nog op processing stond en dat ik ze eraan moest herinneren. Heb het in beste geval binnen 1 week binnen gehad maar in het slechtste geval anderhalve maand gewacht.

Correct,

Heb al pakjes gehad die 3 a 5 weken onderweg waren, andere pakjes waren dan soms ook binnen een week netjes afgeleverd.

Geduld is een schone deugd zoals ze hier zeggen;)

Stevo

Lipo's vanuit Hong Kong duren lang omdat het inderdaad vis Swiss Post wordt verzonden. Hong Kong post is een tijdje geleden gestopt (veiligheid) met het vervoeren van Lipo's.

Voor mij de eerste en de laatste keer dit,dan maar wat euries meer betalen .
Ps bij mijn hobbyking account staat 22 juni verzonden ,schiet lekker op zo :mad:

Tja, je had natuurlijk ook even van tevoren kunnen informeren, dan had je geweten waar je aan begon (en vervolgens bijvoorbeeld bij HK in Duitsland kunnen bestellen, dan heb je je spullen meestal binnen een week)
Zoals Emil al zei: er is echt al heeeel veel geschreven over dit onderwerp. Wat ik dan ook niet snap, is dat dit topic nog steeds niet gesloten is.

Lipo's vanuit Hong Kong duren lang omdat het inderdaad vis Swiss Post wordt verzonden. Hong Kong post is een tijdje geleden gestopt (veiligheid) met het vervoeren van Lipo's.

Vond het al vreemd dat ik laatst geen Honk Kong Post kon kiezen. Swiss post duurt helaas een stuk langer, vaak tussen de 3 en 4 weken. Pakketten blijven vaak ook ruim een week i n Zürich liggen. Ach ja, de prijs is er ook na.

Tja, je had natuurlijk ook even van tevoren kunnen informeren, dan had je geweten waar je aan begon (en vervolgens bijvoorbeeld bij HK in Duitsland kunnen bestellen, dan heb je je spullen meestal binnen een week)
Zoals Emil al zei: er is echt al heeeel veel geschreven over dit onderwerp. Wat ik dan ook niet snap, is dat dit topic nog steeds niet gesloten is.

Jij bent zeker een profeet ofzo als je alles vooruit weet tja dan is het leven makkelijk he,maar okay ik begrijp dat jij als betweter geen fouten maakt.:cool:

Dat duurt net zolang als het versturen uit HK . :D

Meerdere weken . :mrgreen:

Mvg Johan

Misschien moeten bepaalde users wat minder op de waarschuwingsknop drukken voor andere zaken..... Zo houden we tijd over om dit op tijd té sluiten:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back