Nu ook de CC 80 HV onder dezelfde omstandigheden getest.
De maximale toerentallen zijn 200 RPM lager.
Niet belangrijk met F3A vliegen.
Wat wel opvalt is dat om hetzelfde rem effect te bereiken het rem percentage bij de CC 80 HV wel 30 % hoger moet staan om hetzelfde effect te bereiken als bij de OS max regelaar.
Inmiddels ben ik ook wat aan het spelen met een paar telemetrie componenten.
Als eerste de temperatuur sensor.
Na enig zoekwerk leerde ik dat je eerst de sensor moet bekend maken met de zender alvorens deze werkt.
Ga naar het sensormenu staat er in de gebruiksaanwijzing.
het handboek kan op dit punt wel verbeterd worden. Het sensormenu bevindt zich op tabblad in het telemetrie menu.
Nu werkt de sensor en kan ik de temperatuur van de regelaar aflezen ,en als deze over de grenswaarde van 105 graden Celsius heengaat gaat er een alarm af, je kan ook een stem activeren.
De maximale toerentallen zijn 200 RPM lager.
Niet belangrijk met F3A vliegen.
Wat wel opvalt is dat om hetzelfde rem effect te bereiken het rem percentage bij de CC 80 HV wel 30 % hoger moet staan om hetzelfde effect te bereiken als bij de OS max regelaar.
Inmiddels ben ik ook wat aan het spelen met een paar telemetrie componenten.
Als eerste de temperatuur sensor.
Na enig zoekwerk leerde ik dat je eerst de sensor moet bekend maken met de zender alvorens deze werkt.
Ga naar het sensormenu staat er in de gebruiksaanwijzing.
het handboek kan op dit punt wel verbeterd worden. Het sensormenu bevindt zich op tabblad in het telemetrie menu.
Nu werkt de sensor en kan ik de temperatuur van de regelaar aflezen ,en als deze over de grenswaarde van 105 graden Celsius heengaat gaat er een alarm af, je kan ook een stem activeren.