I I Xyzyx I 12 dec 2009 #41 Schijnen dus ook platte cellen te zijn met een folie omhulsel ipv het stalen kokertje. Vraag me alleen af hoe deze cellen reageren op overladen.
Schijnen dus ook platte cellen te zijn met een folie omhulsel ipv het stalen kokertje. Vraag me alleen af hoe deze cellen reageren op overladen.
R rc-4life 12 dec 2009 #42 Ik geloof dat er met de chemische samenstelling in een lifepo geen exotherme reactie mogelijk is en dus geen/weinig ontbrandings/ontploffingsgevaar.
Ik geloof dat er met de chemische samenstelling in een lifepo geen exotherme reactie mogelijk is en dus geen/weinig ontbrandings/ontploffingsgevaar.
I I Xyzyx I 12 dec 2009 #43 f30fBFitkSM[/media] - Nail penetration testing Standard Li-ion Weet niet of dit een LiFe cel is maar hij ontbrand toch wel behoorlijk hevig. LiFe valt ook onder Lithium Ion accu's.. Dit is wel een LiFe maar voor het zelfde geld was deze niet vol geladen (iets wat bij lipo's wel uitmaakt bij hoe heftig ze ontbranden bij doorboren) rb_J2QQ0k-4[/media] - Nail penetration testing A123 Li-ion Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
f30fBFitkSM[/media] - Nail penetration testing Standard Li-ion Weet niet of dit een LiFe cel is maar hij ontbrand toch wel behoorlijk hevig. LiFe valt ook onder Lithium Ion accu's.. Dit is wel een LiFe maar voor het zelfde geld was deze niet vol geladen (iets wat bij lipo's wel uitmaakt bij hoe heftig ze ontbranden bij doorboren) rb_J2QQ0k-4[/media] - Nail penetration testing A123 Li-ion