LINN logging truck

Hallo Henk,

Echt een hele mooie Oldtimer LINN truck geworden.
De Linn truck ziet er heel realistisch uit.
In één woord :Geweldig.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Mooi filmpje geworden.
SMILEY FILMT.05 - kopie - kopie.jpg

Allemaal hartelijk dank voor de vind ik leuks en de mooie reacties.

Voorlopig zal het rustig van mijn kant zijn. Mijn dochter heeft een ander huis gekocht.... Dus pa moet even zijn energie op een andere manier gebruiken. Maar vind het ook leuk om dit te kunnen doen!
Tot later.

Ik kreeg een mailtje van het Maine Forest logging museum, dat is een openluchtmuseum in Bradley (Verenigde Staten,) met de link van onderstaande film van de Lombard.

https://mailchi.mp/ce4e39d3a00f/mid-winter-update?e=2bd6180577

Dit is broertje van de Linn.

Graag had ik zo'n filmpje van mijn Linn gemaakt deze winter, maar sneeuw zit er deze winter niet erg aan te komen.

Toch emigreren [emoji3511][emoji3587][emoji938]

Hallo Henk,

Gaaf filmpje.
DUIM OMHOOG KLEIN.jpg

Emigreren ? :(

Of een sneeuwmachine kopen en zelf sneeuw maken.:)
Misschien hebben ze nog één over in China nu de Olympische spelen voorbij zijn.:wave

Dat is een mooi initiatief Pieter...... China gebruik hem toch niet meer, die doen alles toch weg voor een prikkie. Dus mooie investering voor de modebouwbeurzen. [emoji57]
We willen toch allemaal wel een rondje in de sneeuw rijden.

Weer open dag geweest bij het Maine Forest & Logging Museum. Altijd weer genieten.
Helaas te ver weg om het even te bezoeken
Maar zo genieten we op afstand mee.

Ik ga 20 augustus naar rijdag van de Zeeuws Vlaamse truckers.
Dan zal ik mijn lombard-log-hauler me meenemen is hij live te zien

Laatst bewerkt:
Niet mijn expertise maar wel waanzinnige modellen! Ook leuk dat je veel informatie over de originele modellen deelt wat het leuk maakt om te lezen.
Benieuwd wat het volgende bouwproject wordt los van de trucks die je bouwt natuurlijk.

Mvg Mitchell

Zag op YouTube op filmmateriaal van Friederichshafen ook een logging diorama met treinen voorbij komen. Moest meteen aan jouw modellen denken

Logging industrie is een mooi veelzijdig thema Rolf. Alleen.....is ook een beetje verslavend... nog ideeën genoeg..... de Lombard twin hoort er o.a. nog bij, een oude truck met oplegger zou niet misstaan.

Back