Lipoly crash :( Riem eraf gelopen... Fabrikant mag betalen!

Discussie in 'Electro specifiek' gestart door Tadango, 17 okt 2004.

1. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    Nee maar dat zou zijn opgelost in de huidige versies (die ik dus ook hem) door de epoxy plaat onder het tandwiel en iets anders bij de staart. Daarom leveren ze nu ook een tandwiel zonder flenzen op de motor maar daar gaat mijn vader met zijn draaibank iets aan doen :) Flensje zit er ook zo op ;)

2. Rhelie

Rhelie Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Fouten toegeven zit helaas niet in de aard van onze buren!

3. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    Heb de nieuwe onderdelen :) Kreeg van roel wel andere bouten om de staart blad houders te monteren. De oude waren zachter metaal en 2mm korten. Deze lijken veeel beter te passen ;)

Staart zit weer inelkaar. nu wachten tot het weekend en mijn vader de flens op het motor tandwiel heeft. Dan die erop en gaan met die heli.

4. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    Heli weer klaar en gisteren net 3 test vluchten gemaakt. Riem bleef perfect in het midden van het tandwiel ;) Ook nog even een test gedaan met motor vol open en haast geen toeren zodat de riem slipt, riem liep er niet af zoals anders ;) Mijn vader heeft een flens gedraait op het motor tandwiel en dit lijkt dus ook nog iets te helpen ;) Verder heb ik 1 riem gelijder iets los gezet zodat hij door de riem iets scheef wordt geduwt en zo de riem omhoog helpt. hierdoor loopt hij nu stukken beter op het tandwiel aan.

Niet echt veel getest, wou hem heel houden deze keer ;) Paar stall turns gedaan en op vol vermogen laag over. Alles lijkt goed :)

Deel Deze Pagina