Losi Mini 8ight en LC-Racing EMB 1h 1/14 buggy topic

paar foto's van mijn collectie buggy's en Dessert Truck
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ie net zo rijd als zn grote broer de Axial Exo is het een leuke auto die verrassend scherp stuurt.

Laatst bewerkt door een moderator:
De dessert buggy rijd net zoals de short course.

Ik zal hem eens proberen wegen zonder lipo.

Hij voelt wel iets zwaarder aan,

Door de roll cage denk ik.

Zo toch maar de gok gewaagt.
het ding rijd echt geweldig.
ik hoop dat je er veel plezier mee gaat krijgen.
als je met meer mensen wil rijden met de 1/14 kom dan eens naar vlijmen op onze geweldige indoor baan oja dat geld ook voor indoor vlieger.
mischien tot ziens bij indoor vlijmen.

Vandaag een pakketje binnen gehad van Welkom - DMParts - Modelparts - LC Racing | HPI Racing mijn eigen LC Racing Buggy.

Als hij net zo rijdt als dat die eruit ziet, komt het zeker goed. Alles ziet er zeer mooi en solide uit. Accu ligt aan de lader, hopen op goed weer morgen dan testritje maken.

Ga je die testen met een Lipo of de bijgeleverde NiMh batterij?
Vind de lipo echt wel een aanrader, al was het alleen maar voor de rijtijd :p

Ben nog op zoek naar een goeie afstelling voor de veren want die lijken me een beetje te hard.

Testen wordt gedaan met de standaard batterij aangezien ik er nog geen lipo voor heb.
Iemand een aanrader voor een goede Lipo zonder dat ik een aanpassing moet doen??

Testen wordt gedaan met de standaard batterij aangezien ik er nog geen lipo voor heb.
Iemand een aanrader voor een goede Lipo zonder dat ik een aanpassing moet doen??

Ik rij met een paar Nano 1300 accu's, en een onbekend merk 1100 mAh lipo. Je kan ook nog wat groter gaan, ik kreeg deze accu's bij mijn 2e hands gekochte EMB's, en ze bevallen me prima.

Back