Losi Mini 8ight en LC-Racing EMB 1h 1/14 buggy topic

6905-Axial_EXO_4WD_TERRA_BUGGY_-_KIT.jpg

image002.jpg

lijkt er inderdaad erg op, maar dan een stuk kleiner.

Ik heb nog even beter gekeken naar de foto's.. en wat blijkt.. ze gaan ook een 1/20 scale productielijn starten.

Die buggy waarvan ik dacht dat het 1/10 was is dus 1/20.

111+-+%25E5%2589%25AF%25E6%259C%25AC.jpg

1/20 assortiment
12.jpg

Weet het.. Heb hier een Exo staan ;-)

Zelfs het kruis in de dakconstructie en de demper montage achter zijn overgenomen zag ik...

Verzonden vanaf Tam-Tam V1.2.5

Er worden twee desert trucks gemaakt 1/14 en 1/20 er zitten verschillen in tussen de foto's die ik heb gepost.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Yokomo is de leverancier van LC-Racing in China. Althans ze kopen de auto's en geven er een eigen Yokomo draai aan.

Dit is de Yokomo Land Jumper.

yokomo_land_jumper_buggy_1.jpg

yokomo_land_jumper_buggy_2.jpg

yokomo-lj-01bk-10.jpg

Brushed electronica :-(
yokomo_land_jumper_buggy_5.jpg

plastic shocks
yokomo_land_jumper_buggy_4.jpg

yokomo-lj-01bk-4.jpg

Hier te koop als kit.
Yokomo Land Jumper RC Kits Black #LJ-01BK,

Schumacher is een distributeur voor Europa.
Schumacher LC Racing Micro Buggy Black Kit | rcdriver.com

"Schumacher are pleased to offer the LC Racing EMB-1 Micro Buggy. The EMB-1 is a 1/14-scale 4WD shaft driven buggy packed with exceptional features for competition micro racing. Already tested in UK conditions by great drivers, the spec and performance of this Micro buggy with surely be a great hit!"

Welkom - DMParts - Modelparts - LC Racing | HPI Racing is de distributeur van de benelux!! ;)

Hehe geen probleem!;)

Dit weekend zullen de emb 1H cars te testen zijn in aalter.

Zegaan daar met een stand staan en je sal daar kunnen een kortingscode krijgen en zo zal je kunnen 30 euro korting krijgen. Dat is dan 195 euro voor de emb 1H

Is nietveel geld voor zoveel plezier!!

1:20, das me net iets te klein hehe

Damon zodra je de prijs van de Exo terra mini buggy of doom weet :D let me know ;)

dag YABZ heb eens een mailtje gestuurd naar de fabriek voor de richtprijs. ;)

denk dat die dessert truck wel sjiek gaat worden!!!

op 12 en 13 oktober gaan wij met een stand staan op de euromodelbouwbeurs.be

en er zou misschien de gelegenheid zijn van deze eens te testen.

hopelijk zien we jullie daar !!!

like onze FB pagina eens als jullie willen !! ;)

https://www.facebook.com/pages/DMParts/437806592956006

euromodelbouwbeurs in Genk Damon?

DUNDUNDUN

Want dan kan het goed zijn dat je een verplicht moet reserveren voor mij ;)

Leuk dat jullie op die beurs staan. Damon, veel plezier daar. Hoop dat er veel belangstellenden zijn voor het merk LC-Racing.

Het is voor mij wat te ver weg anders was ik even langs gereden.

Wesley welke batterij tray mod heb je gedaan? Mijn batterijen zijn iets te groot ...
Zijn Turnigy 2,2Ah traxxas 1/16 edition, raar dat ze niet passen heb een traxxas lipo #2820 en dan zou die turnigy de vervanger moeten zijn voor #2820. Meh

Heb al een kantje van 1kant afgetrimt nu past ie , maar eenmaal met sideskirt erop niet meer.
Zou wat door prullen maar moet gaan werken.

Denk zelf gewoon met velcro niet?

Mm velcro en dan recht op zetten ipv liggend , straks een tegoei proberen

Laatst bewerkt:
Ik rijd met simpele Turnigy 1700 mah pakketten en die passen gewoon. Bij mijn Losi heb ik dus geen batterytray-mod gedaan. Bij mijn LC-Racing heb ik de zijkanten van de batterijhouder eraf gehaald, zodat er een Gens ace in pas en hopelijk binnenkort een 3s Gens Ace.

Ah ik ga nu mijn ESC en ontvanger op de plaats van de batterij zetten, en dan de batterij over de top chassis plate

mss niet ideal maar zo passen meer batterijen
Edit : net ff gepast, moet lukken mits wat kabel managment

Laatst bewerkt:
Ah ik ga nu mijn ESC en ontvanger op de plaats van de batterij zetten, en dan de batterij over de top chassis plate

mss niet ideal maar zo passen meer batterijen

Niet handig voor je zwaartepunt, lijkt me.

Ik ben zelf ook bezig met een ombouw, omdat de platte ESC, die ik eerder strak had ingebouwd, niet goed blijkt te werken. Nu dan maar een 45A ESC zonder fan erin, en dan moest de Mini Eight kap erop, anders was er niet voldoende ruimte. Het is trouwens erg eenvoudig om de Mini Eight kap passend te maken, top chassis plate eraf, voorste steun loshalen, en dan een nieuw gaatje iets naar voren maken, zodat de bodysteun nog steeds met het locking pinnetje, dat zorg dat hij niet kan verdraaien, past, alleen dan 180 graden gedraaid. Eventueel in de kap aan de voorkant 2 kleine gleufjes maken, zodat de kap mooier op de shock tower aansluit, en klaar.

Nu nog de ESC inbouwen, en weer draden solderen...

Ik heb geen problemen met mijn kap hoor Indoor.
Heb gewoon slecht gekeken, alle ja en nee.
mss is de zijkanten er afhalen nog het beste idee; maar gaat heel veel zand in komen dan waar ik rij mmm....

Is het exo carbon chassis by any chance iets breeder Wesley?

Dit is de batterij in kwestie, de formaat zou zonder problemen moeten passen toch?

Back