Losi Mini 8ight en LC-Racing EMB 1h 1/14 buggy topic

Er zijn ook nog wel andere alternatieven qua motoren daar is al heel veel over geschreven en getest in het rctech forum. Vooral vliegtuigmotoren schijnen in trek te zijn.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Nice Indoor ff gebookmarkt. Merci

Ga eerst ff wachten voor mijn andere 2 pakketjes uit China hier zijn.

Toch mottig weer hier dus de losi blijf fijn binnen

Er zijn ook nog wel andere alternatieven qua motoren daar is al heel veel over geschreven en getest in het rctech forum. Vooral vliegtuigmotoren schijnen in trek te zijn.

Leopard boot motor ook al eens voorbij zien komen, maar hebben een 4mm schaft

Zoals die 6000 kv Typhoon motor? Die is volgens mij ook uit de vlieg-hoek, of niet? Presteert op zich ook erg goed, alleen wat meer herrie dan de 4500 kv en slijt misschien wat harder, door de hoge toeren.

Nice Indoor ff gebookmarkt. Merci

Ga eerst ff wachten voor mijn andere 2 pakketjes uit China hier zijn.

Toch mottig weer hier dus de losi blijf fijn binnen

Leopard boot motor ook al eens voorbij zien komen, maar hebben een 4mm schaft

wat heb je wel besteld uit china? :D

Zoals die 6000 kv Typhoon motor? Die is volgens mij ook uit de vlieg-hoek, of niet? Presteert op zich ook erg goed, alleen wat meer herrie dan de 4500 kv en slijt misschien wat harder, door de hoge toeren.

Nee ook grotere vliegtuigmotoren en outrunners

LC met 4500 kv motor op 2S geklokt op 52 km/u met de gps.

Wegligging is prima met alu dempers, standaard olie, 3 gaten in de piston, opgeboord naar een ruime 1 mm, en met een scherp mes de bovenkant van de pistons lichtjes afgeschraapt. Dat laatste zorgt dat de piston niet klemt in de buis. Of het nodig is voel ik door de olie eruit te halen, goed schoon te maken, en dan de stang met piston van bovenaf de buis in te schuiven. Dat zou licht moeten gaan, in principe moet alleen de olie voor demping zorgen, en niet de wrijving tussen schijfjes en wand van de zuiger. Niet te veel weghalen, het is wel de bedoeling dat de olie via de gaatjes in de piston stroomt bij inveren, en niet om de schijf heen.

Nee maar voor iets wat niet in nood is aan vervanging stel ik het liever uit he

andere kosten genoeg ;)

Ja nu met de promotie op dmparts.be voor 195 euro heb je de emb 1h kan je beter een auto kopen i.d.p. Van de motor alleen.

Hehe

Komt goedkoper uit als je het rekent.:P

jaa we gaan ons best doen om de auto's te laten testen.

het circuit waar we zouden kunnen op testen is wel een on road circuit en is niet van ons, mar ze zeiden dat wij aventoe eens gingen mogen rijden.

Net nog even gereden met de LC. Die voelt zich nu op klinkers ook prima thuis. Temps ook even gemeten na een tijdje speedruns, motor 45 graden, ESC 42 graden, en de lipo 30 graden. Dat zijn temps waar ik wel voor wil tekenen, zeker als je bedenkt dat de kap geen ventilatiegaten heeft.

Back