M-auto Wintercup 2006-2007

Fred zei dat de uitslagen op de M-auto site zouden komen, nu heb ik ze er zelf ook nog niet op gevonden, we blijven wachten. Hopelijk komen er ook wat foto's op.

Groet Robert

Ik weet dat mede-Michael een paar foto's heeft gemaakt. Misschien wil hij de moeite nemen om er een paar met ons te delen?

Gr,
Mike

PS: Mylaps is inderdaad wel cool. Nog maar zelden naar gekeken, maar is wel leuk zo, zeker als je je registreert en zow.

Daar zie je alleen de resultaten, maar nog niet de einduitslag van de dag. Die kan je zelf wel berekenen, maar dat was nou net de vraag.

Gr,
Mike

Heb de foto's nog op de camera staan, maar ga me best doen om ze op het forum te krijgen.

Ach en die uitslag... volgens mij was het:
1. Michael
2. Michael
3. Chris
4. Axel
5. Lars
6. Peter

Hihi.

Grt,
Michael

hehehehehe, ik denk dat dat de goede uitslag was Michael! :-)

Kleine verschillen eigenlijk in de Swift klasse t.o.v. de rest. In ieder geval de top 4 dan... In dezelfde ronde.

Nou nog iets zien te verzinnen voor die wisselende grip problemen en dan komt het helemaal goed en kan het deurkrukken beginnen!

Gr,
Mike

cooper zei:
hé wout, hoe komt 't dat je zelfs nog achter Rob geeindigd bent ?
Hoe bedoel je,zelfs achter rob??
(ze verkochten daar geen bier, dus Rob
slingerde niet zo veel deze keer... :celebrate: )

Met dank aan Michael L hier een paar foto's van de Suzuki's.

Het waren niet de enige Suzuki's, maar het geeft een leuke indruk!

Bedankt voor het posten van het 1:12 mod filmpje. Die gasten lijken wel gek op dat kleine circuit met die snelheid.

Gr,
Michael Somerwil

Wie zoekt er nog vervoer naar België??

Ik ga de komende wedstrijd in Ronse ook rijden, maar ga er alleen heen. Ik vertrek op zaterdag 16 december omstreeks 06.00 uur (ja das vroeg he :wink: ) vanuit Zutphen.
De route is ongeveer Arnhem, Nijmegen, s'Hertogenbosch, Breda, Antwerpen. Als je mee wil en het ligt ongeveer op de route (of je kan ergens nabij de route komen/afgezet worden) dan kan dat. Stuur dan even een pb, kunnen we wat afspreken. Heb ong. ruimte voor 2 of 3 man/vrouw inclusief spullen.

Moet wel opmerken dat ik zeer waarschijnlijk pas op maandag, lekker op het gemakje, terug ga.

Hoor wel wie intresse heeft.

Hoi,

Waarom nou geen 4WD modified waarin ook brushless en mousse banden zijn toegelaten , daar wacht ik al jaren op. Helaas pindakaas. Brushless en CS 27 banden op tapijt is zo contradictorisch , je kan evengoed op ijs rijden.

Just my 2 cents. but who am I.

easy rider zei:
Hoi,

Waarom nou geen 4WD modified waarin ook brushless en mousse banden zijn toegelaten , daar wacht ik al jaren op. Helaas pindakaas. Brushless en CS 27 banden op tapijt is zo contradictorisch , je kan evengoed op ijs rijden.

Just my 2 cents. but who am I.

Heb jij wel in het goede topic gereageerd?

Back