Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou nog een oplossing voor die onzin met 'standaard' mabuchi's....
Jammer dat voor 1/10 13.5 niet is gekozen voor 0vertiming regelaars. Ik had wel willen rijden met een 411 maar heb niet zo'n zin in nog een regelaar en motor.

Tot oktober!

Nou nog een oplossing voor die onzin met 'standaard' mabuchi's....
Jammer dat voor 1/10 13.5 niet is gekozen voor 0vertiming regelaars. Ik had wel willen rijden met een 411 maar heb niet zo'n zin in nog een regelaar en motor.

Tot oktober!

Ik ben met je eens dat het misschien slim zou zijn om de regelaars vrij te geven voor de 1/10 13.5 (mits zero timing). Er zijn op het moment al zo weinig toerwagen rijders dat het zonde zou zijn als mensen hierdoor afhaken.

Tijdens het NK zijn deze regelaars ook vrij en geeft dat geen problemen. Het verschil zit hem (denk ik) eerder in een goede of slechte motor.

Ik ben met je eens dat het misschien slim zou zijn om de regelaars vrij te geven voor de 1/10 13.5 (mits zero timing). Er zijn op het moment al zo weinig toerwagen rijders dat het zonde zou zijn als mensen hierdoor afhaken.

Tijdens het NK zijn deze regelaars ook vrij en geeft dat geen problemen. Het verschil zit hem (denk ik) eerder in een goede of slechte motor.

afhaken om een regelaar van een paar tientjes valt wel mee denk ik. Wij komen in ieder geval met zijn drieen over van de offroad naar de onroad met een TC (incl. cirtix ;) ). En stiekum ook nog een beetje offroad...

Preview nieuwe layout

Gisteren hebben we met een goede opkomst de indoorhal aangepakt.

Schoongemaakt, opgeruimd en.... er is een nieuwe layout gemaakt.

Hieronder een paar preview's

Baan1.jpg

Baan3.jpg

baan4.jpg

Halewijn

Ja Martin mooi te zien. Dus toch nu 2 highspeed bochten naar links.
Wel weer mooi een nieuwe layout maar wel meer banden wisselen om de slijtage goed te krijgen denk ik.

ziet er goed uit! al bekend welke bandjes voor de 1:10 TC wedstrijden worden voorgeschreven?

edit, ik zie net dat The Border de LRP CPX aanbiedt als de MACH indoorband, zal wel kloppen dan toch?

Laatst bewerkt:
Ja Martin mooi te zien. Dus toch nu 2 highspeed bochten naar links.
Wel weer mooi een nieuwe layout maar wel meer banden wisselen om de slijtage goed te krijgen denk ik.

Hij is nu vriendelijk om ook rechtsom te berijden, dusssszzzz.... :p

Met deze nieuwe indeling hoeven we alleen 3 balken verplaatsen en we kunnen oval rijden... zou dat nog eens een keer gepland kunnen worden? Heb nog steeds een oval auto in de kast liggen namelijk:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back