Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt. Wij hadden laatst iemand die gewone verf had gebruikt voor z'n body, en na flink botsen en beuken lag de hele baan onder de verf, want ja, waarom zou je lexaanverf gebruiken...Nee voor de body moet je gewoon lexaan verf gebruiken anders bladerd het er zo weer af.
grt
Bij een baan met minder grip ga je over het algemeen kiezen voor zachtere veren en eventueel ook voor zachtere demperolie en meer gaatjes in het zuigerplaatje (3). Voor meestal wat harder afveren dan achter. Op banen met meer grip (warm weer, goed asfalt, tapijt) gebruik je meestal hardere veren, dikkere olie etc. Ook dan meestal voor weer wat harder dan achter. Hou er rekening mee dat je op tapijt meestal smeert (de baan ligt meestal al vol met smeermiddel) en dat dat over het algemeen (zeker op tapijt) een bak grip oplevert. Dan dus zeker niet te zacht afveren.
Mvg
Marcel
Met mijn F104 had ik bij The Border best last van grip rols, wat zou je daar aan kunnen doen? Met mijn TT-02 had ik dat niet maar ik ging nog niet echt hard daar want mijn regelaar stond verkeerd.