Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Eerst de body in kleur spuiten aan de binnenkant Eric en dan met 'Tamiya TS-80 Flat Clear' aan de buitenkant er overheen. Wel even de ramen aan de buitenkant afplakken.
Ik heb er verder ook geen verstand van maar aangezien de gene die deze body heeft gespoten al een aantal seizoenen met matte body's met TS er op rijdt en het bij crashes alleen maar wat vegen oplevert en de lak er niet af springt geloof ik wel dat het goed is.
Gisteren de eerste Tamiya Cup wedstrijd gehad en ik zal hier vanavond een verslagje over schrijven.
Voor nu even een vraag, ik heb mijn diff voor met AW Grease vol gepropt maar langzamerhand begint het diff steeds soepeler te lopen, wat ook logisch is. Waarmee kun je nu het beste je diff volgooien?
Putty.
Vast zetten kost een hoop aandrijfassen en ook de ophanging krijgt behoorlijk op zijn donder.
Met putty zit er nog enigszins beweging in en dit is net genoeg om de ergste klappen op te vangen.