Mag ik even opscheppen?

• Topicstarter Topicstarter Kohinoor
  • Startdatum Startdatum
Deze versie zag ik afgelopen zaterdag op de beurs in Bremen:

p1200139xt3.jpg

Is weer eens wat anders dan al die gele.... :lol:

Droopyke :

Doen !

En graag weer geweathered, zoals we van je gewend zijn.

Want de meeste boten glimmen nog harder dan een piano!
En dat klopt niet.
Zelfs de op foto hierboven : wedden dat ie zelfs niet zo "clean" was
toen de werf hem opleverde aan de opdrachtgever ?

@luit
Ik heb er geen certificaat bij maar wel een orginele overeenkomst van Robbe. Met opdracht tot bouwen,oplevertijd etc. Plus ik heb de vorige eigenaar 2 uur mogen spreken met een fijne kop koffie. De man kan zelfs koffie zetten!

@wiggie

Sjezusss, dat is toch ook wat. Maar vraag maar aan Martin, die kan het zelfs schaal 1:50 !!
Frederik :D

Dat ben ik enerzijds met je eens Frederik, als je echter een frequente bezoeker bent van het forum dan snap je me wel.

Voor de zekerheid zal ik de string er nog even bijzetten.

[web:fc6a355a97]http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=38303&postdays=0&postorder=asc&&start=165[/web:fc6a355a97]

Het betreft de laatste posting van Martin '70
Nu zullen ze het wel snappen, toch?

Kohinoor zei:
@luit
Ik heb er geen certificaat bij maar wel een orginele overeenkomst van Robbe. Met opdracht tot bouwen,oplevertijd etc. Plus ik heb de vorige eigenaar 2 uur mogen spreken met een fijne kop koffie. De man kan zelfs koffie zetten!

Nou, gefeliciflapstaart met je aankoop dan!
Je hebt zeker een uniek scheepje in huis gehaald.
Veel plezier ermee!!!

Greetings,
Luit

Gefeliciteerd met je schip,die gaat nog geld waard worden.

en voor het antwoord ergens in het begin van dit stuk wat je met zo'n boot moet als je nog geen foto kan plaatsen is een heel simpel antwoord ; " Gewoon varen ipv foto's plaatsen" Varen is ook nog eens veel leuker!

Gegroet, Ingmar

Back