Helaas, de saga gaat verder. De nieuwe is binnen, en ook daar laten de magneten van los. Daarnaast heb ik nog een grotere, ook daar laten de magneten van los. Gek. Ik heb al meerdere kleine motoren gehad, op 3S, nooit problemen. Nu heb ik er 3 op 6S, alle drie problemen. Het lijkt wel of 6S te hard trekt voor de lijm die ze gebruiken. Geen idee of dat logisch is, maar ik kan me zoiets voorstellen als amateur. Helaas heb ik de grote al lang in mijn bezit, dus reclameren is lastig, en de andere is zo goedkoop dat terugsturen erg duur is, relatief. Maar nog één bestellen heb ik niet zo'n zin in. Dus, ik wil deze wel zelf gaan lijmen (zo goed, Ron?)
Ik denk dus met UHU Endfest aan de gang te gaan, maar ik wil het graag in één keer goed doen. Dus, de nog vastzittende magneten ook loshalen, en alles opnieuw lijmen. Waarmee haal je dat los? En hoe voorkom je bij het lijmen dat de magneten op elkaar springen / klikken / hoe je dat dan ook noemt? Waar dien ik op te letten? Etc.
Dank voor jullie input,
Hugo
Ik denk dus met UHU Endfest aan de gang te gaan, maar ik wil het graag in één keer goed doen. Dus, de nog vastzittende magneten ook loshalen, en alles opnieuw lijmen. Waarmee haal je dat los? En hoe voorkom je bij het lijmen dat de magneten op elkaar springen / klikken / hoe je dat dan ook noemt? Waar dien ik op te letten? Etc.
Dank voor jullie input,
Hugo