Ronny, elke keer dat ik naar de "foto's" kijk denk ik ; iets in mij zegt dat dit geen foto's zijn maar plaatjes gemaakt op de computer.......
Heren, bedankt voor de complimenten en de foto`s zijn niet virtueel hoor . Want voor de oplettende kijkers heeft deze bok ook op de WSD 2017 gestaan haha.
Beschouw mijn opmerkingen dan ook absoluut maar als een compliment hoor! Alles ziet er zo retestrak uit dat het dus bijna nep lijkt.
Ha modelbouwer, leuk om te horen over je enthousiasme in de scheepsmodelbouw. Misschien een idee om hier op het forum er iets over te vertellen en wat te laten zien. Hier volgt de komende weken ook weer een kleine update van de vordering van de bouw van de Matador 3. Groet, Edwin
Oke succes ik vaar mee met mijn opa en oma en toen zag ik de matador 3 ik zij tegen mij opa die ga ik maken
Goedeavond, Na een lange en warme zomer is er weinig gebouwd aan de Matador qua vorderingen omdat het op veel dagen simpel gezegd veel te warm was op de werf (zolderkamer) om lekker te werken. Inmiddels ook veel profijt gehad van het mooie weer want ik ben druk bezig geweest om een nieuwe werf/werkplaats te maken in de achtertuin welke nu bijna af is. Nu dan maar een aantal kleine vorderingen aan de Matador 3 naast het vele tekenwerk wat wel gewoon door blijft gaan. Als eerste een paar foto`s van de CNC gefreesde onderdelen uit messing wat de verbindingsstukken zijn voor de A Frame hoofdpoten. Om de verhoudingen even weer te geven van het A- Frame, de messingbuis is 44 mm waaraan verbindingsstukken worden gemaakt om van rond naar vierkant te gaan waar het `kalf`aan vast komt met de schijvennesten. A Frame Basis door BM Mat3 geplaatst op 30 okt 2018 om 20:22 A Frame door BM Mat3 geplaatst op 30 okt 2018 om 20:24 Om niet te ver achter te gaan lopen met veel details ook maar een paar bordessen en geleidingen gemaakt op het preventer portal. Bordessen Preventer Portal door BM Mat3 geplaatst op 30 okt 2018 om 20:23 Preventer Portal 1 door BM Mat3 geplaatst op 30 okt 2018 om 20:25 Ik hoop jullie deze winter wel weer een aantal leuke update`s te bezorgen. Groet, Edwin
Goedeavond, Helaas heb ik nog geen grote fysieke vorderingen aan de bok aangebracht dit i.v.m het afronden van de nieuwe `werf` werkplaats waar de bok verder gaat worden afgebouwd. Ik ben al wel begonnen in autocad om het complexe `kalf` de bovenzijde van het A Frame uit te tekenen in freesformaat. Mvg, Edwin