Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie heeft er op de hei in Venlo gevlogen, er lagen daar wat kapotte prop stukjes bij de twee muren direct in het begin
Vandaag ook nog even gevlogen daar. Erg toffe spot!
Vid van RCTV-UK
[/SIZE]
wie helpt me aan een nieuw LOGO ?!
de Winnaar sponsor ik een mooie Race AirGate(met new Logo off course)
De Designer van me huidige Logo vindt het niet zo fijn dat het opeens overal opduikt
(zonder dat ie er iets aan verdient) en dat begrijp ik dan ook
het is dus tijd voor een new Logo .. die ik wel overal kan gebruiken
op .. AirGates .. Intro's .. Youtube Avatar etc etc
als je me wilt helpen .. stuur dan je 'zelf gemaakte' Logo naar me Mail:
Dannymetall@team-blackout.com
P.S: ik hou zelf erg van Skulls en Aggressive Style :robot:
dus in die richting wil ik het ergens hebben
THANKS Alvast![]()
van zijn logo. Alles wordt in het filmpje van rctvuk uitgelegd
Pff ik raak gefrustreerd hier.
Als ik de naze op horizon zet drift mijn quadje naar achter en naar rechts en hij draait langzaam om zijn as naar links. Als ik mijn zender 1 tik corrigeer in die richtingen gaat hij opeens het tegenovergestelde doen.. Kan hem dus niet unattended laten hoveren, dat is lastig..
Ik heb alles gecalibreerd maar ik krijg het er niet uit. Doe ik iets fout?
Dan snap ik nog steeds het deel niet dat de designer van het logo zeurt.
Dat logo metalmulisha wordt ook door andere websites gebruikt en verkocht, hij zou juist blij moeten zijn met de reclame ha ha. Maar een nieuw logo is altijd leuk natuurlijk.
is je zender exact op 1500 gecentreerd?Pff ik raak gefrustreerd hier.
Als ik de naze op horizon zet drift mijn quadje naar achter en naar rechts en hij draait langzaam om zijn as naar links. Als ik mijn zender 1 tik corrigeer in die richtingen gaat hij opeens het tegenovergestelde doen.. Kan hem dus niet unattended laten hoveren, dat is lastig..
Ik heb alles gecalibreerd maar ik krijg het er niet uit. Doe ik iets fout?
Hmm dat tunen.. Heeft iemand een goede link waar ik daar meer over kan lezen?is je zender exact op 1500 gecentreerd?
Is je quad goed getuned? Voornamelijk I gain is belangrijk in behouden van de angle.
Is je acc goed getrimd?
En overigens.....waarom wil je eigenlijk hoveren? Rondvliegen is leuker [emoji1]
1498 1502 is prima.Hmm dat tunen.. Heeft iemand een goede link waar ik daar meer over kan lezen?
Ik heb alles op stock staan omdat ik niet weet wat ik aant doen ben als ik daar aan ga sleutelen..
Zender staan zo dicht mogelijk bij de 1500 als mogelijk is met een dx6i.
Krijg ze niet exact op 1500. Zou het daar aan liggen? Ik heb waardes als 1498 en 1502 etc.
Natuurlijk is vliegen leuker
Ik wil hem echter wel ergens kunnen laten hangen als ik mijn bril opzet
Zal morgen eens teaten met pid controller 3/5, kijken wat dat oplevert.
Have fun mannen!
Laat die gasten daar maar eens zweten ;-)![]()
Zeker! Enorm vet!Have fun mannen!
Zeker! Enorm vet!Have fun mannen!