Meld hier de kleine schoonheidsfoutjes van het nieuwe forum

Op de hoofdpagina staat rechts :

Welkom, Gammapooka.
Je laatste bezoek: 9 uur geleden om 22:23
Privéberichten: 0 Ongelezen, Totaal 22.

Mijn laatste bezoek was echt een half uur terug ofzo.
Valt me op deze tijd lange tijd niet aangepast word

Als ik op "nieuwe berichten" klik, en er zijn bv 5 pagina's met nieuwe berichten , dan zie ik bv op pagina 3 of 4 veel berichten die ook al op pagina 1 al staan.

Is dit normaal ?

bij mij staat het eerste bericht onderaan de laatste pagina.
en k dacht dat t normaal was maar zie de laatste tijd mensen zeggen:

''zie mijn vorige BOVENSTAANDE bericht.''

''huh''

bij mij staat het eerste bericht onderaan de laatste pagina.
en k dacht dat t normaal was maar zie de laatste tijd mensen zeggen:

''zie mijn vorige BOVENSTAANDE bericht.''

''huh''

http://www.modelbouwforum.nl/forums/profile.php?do=editoptions

Sectie: Weergaveopties discussies

"Hier kun je opgeven hoe discussies moeten worden weergegeven. Voor een volledige uitleg van de verschillende weergaven, bekijk deze
helppagina. "

Instellen op: "Lineair - Oudste eerst"

In het textveld waar ik mijn posting typ kan ik na het selecteren van een stuk text en dan met rechts klikken geen optie vinden op te kopieren, ik moet daarvoor de CTRL-C gebruiken

@ Roelof

Bij mij zie ik na het typen, als ik de tekst selecteer wel een optie om te kopieren of te knippen/plakken. Het is dus al verholpen of...?

Er zijn wat weergaves van het postvenster mogelijk, mogelijk dat daar de verschillen in zitten, ik heb een iets uitgebreidere weergave aan staan.

Is het nooit iemand opgevallen dat er bij het subforum Lijnbesturing staat: Op veler verzoek, een appart forum voor Lijnbesturing. Volgens mij is het toch echt met 1 'p .

Niet zozeer een schoonheidsfoutje als wel tip voor betere user-interface van de zoekfunctie:
Drop-downboxen "zoeken in volledige berichten" en "zoek berichten gebruiker" vervangen door radio-buttons met bijbehorende tekst, dan zijn die extra mogelijkheden meteen duidelijk.

In "Chrome" werkt "plotseling" de knop "directe links" niet meer (sinds een kleine week, ergûh lastigg...)......

Ik heb nog een opmerking over de zoekfunctie:

Graag zou ik in het snelzoek kadertje ook het keuzevakje 'zoek in titel' zien.

En dat in plaats van de pas bekeken topics, want daar klopt helemaal niets van. Die topics heb ik in geen jaren bekeken...

Als er nieuwe berichten zijn in een topic en je ontvangt daar bericht van in je emailbox staat dit zinnetje er :

Het kan zijn dat er meer reacties zijn, maar je onvangt daar geen melding meer van totdat je het forum weer bezoekt

Moet het niet zijn : ontvangt ?

Robert,

Ik vind het mobiele forum niet handig.
Met foto's e.d geeft hij heel slecht foto's neer.
En het laden van de pagina duurT veel langer :(

Back