Meld hier jouw zeillocatie!!

• Topicstarter Topicstarter Jan Kortbeek
  • Startdatum Startdatum
Mooie locatie!

Moet je alleen niet in één van de boeienlijnen vast raken, want dan wordt het alsnog een nat pak om je boot terug te halen...

Mocht je het varen op de recreatieplas zat worden, is er nog ruim voldoende ander zeilwater in de buurt.

Groeten, Jan.

Op het waaltje in rijsoord / ridderkerk zeilt modelbouwvereniging ridderkerk smvr vanaf 13 april weer op zaterdagmorgen om de paar weken.
Mooi schoon en diep water aan de waalweg.
Meestal met zo'n 10 boten wedstrijdjes varen.

• En in weert is er een leuk vissvijvertje waar je ook kunt zeilen adres volglt
Hallo Arie, ik las jouw bericht over een zeillocatie in Weert. (#196)
Ik zeil ook in Weert - op het moment niet, omdat ik een nieuwe boot aan het bouwen ben - maar ergens in het voorjaar weer wel. Bekijk mijn bouwverslag op zeilsloepkota.jimdofree.com. Ik ga altijd varen in de insteekhaven voor sluis 16. Mooi ruim en breed stuk Zuid-Willemsvaart met een lange steiger naar richting het midden. Ideaal om te zeilen. Mijn vraag: zeil je nog? Jouw bericht was namelijk uit 2016 ...
Ik heb me lang afgevraagd of er zeilers zijn in Weert.

Groeten,
Leon Jansen, Weert.

Laatst bewerkt:
Hallo allen.

Weet iemand of er in de buurt van Gennep ook rc zeilclubs of -locaties zijn? Er is hier veel water, maar ik kan op google niks vinden over rc zeilen in deze buurt.

In Gouda / Reeuwijk kan je op diverse plaatsen goed zeilen. (Reeuwijkse plassen, Breevaart (20 meter breed), museumhaven Gouda, de singels van Gouda, etc.

Heb echter mijn boot in de motteballen staan, aangezien altijd in je 1-tje zeilen gaat vervelen.
Kom uit alphen aan den rijn en zeil meestal van uit me tuin in de rijn maar wil graag ook is met andere zeilen dus als er een plek is in de buurd van alphen waar er meer varen zeilen hoor ik dat graag mvg danny Blokland

Mischien wel is leuk om zamen te gaan varen :) of met meer natuurlijk ik zeil meestal thuis voor de deur in de rijn maar wil wel is ergens anders lekker varen

Hoi danny. Ja met meerdere zeilen is altijd wat leuker.
Heb niet veel tijd beschikbaar ivm werk. Maar ik doe je een PB als ik wat van plan ben ok

Ik woon vlakbij Goes en weet dat er in Wolphaartsdijk gevaren wordt maar alleen met MicroMagic
Zijn er nog andere plekken in Zeeland e.o. waar ik eens kan spieken hoe dat allemaal gaat?
En als er zeilers/bouwers in de buurt zijn kom ik graag in contact.................
Adri van de Velde
avdv7079@gmail.com

Veenendaal-oost
Bij de witte streep met puntjes twee grote steigers

upload_2020-7-5_19-7-1.jpeg

Smvr uit Ridderkerk gaat 1 en 8 augustus weer zeilen op het waaltje in Rijsoord (gemeente ridderkerk).
Start 10.00 uur, eind 12.00 uur.
Er worden boeien uitgelegd en wedstrijdjes op vriendschappelijke basis gevaren.

Op het waaltje in rijsoord / ridderkerk zeilt modelbouwvereniging ridderkerk smvr weer op zaterdagmorgen 5 september.
Mooi schoon en diep water aan de waalweg.
Meestal met zo'n 10 boten wedstrijdjes varen.
Diverse type boten op vriendschappelijke basis.
Van 10.00 uur tot 12.00 uur.

Hoi hoi Kan iemand mijn locatie wegwijs maken regio Doesburg Giesbeek , Duiven, Doetinchem Zevenaar.. ik woon zelf in Beek Montferland en zoek actieve zeilers uit die nabije regio.. Ben namelijk niet iemand die het hele land gaat rondcrossen om de hobby te beoefenen ( wat niet is kan nog komen natuurlijk .. Heb op dit moment zelf nog geen boot maar daar wordt aan gewerkt.. Een zeil maatje is ook altijd leuk te ontmoeten ben zelf 53 jaar

Back