Met een foto erbij!

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Rick St., 13 dec 2003.

?

welke klasse rij jij!

1. offroad 1:10

98,9%
  2. offroad 1:8

1,1%
  3. onroad 1:10

0 stem(men)
    0,0%
  4. onroad 1:8

0 stem(men)
    0,0%
  1. Erikderaaf

Erikderaaf

Lid geworden:
    18 sep 2003
    en dan helemaal stilvallen als die techjes ingehaald worden door een tamiya!!!,
    heeft er iemand een goede foto van het chassis van zo'n tech, of de zijkant van de hpi viper kap, ik wil namelijk ook een viper kap, maar weet niet of de motorkap van de viper te lang doorloopt voor de motor, ik wil er zeker van zijn dat ik niet straks voor de motor een gat uit de motorkap van de viper hoef te snijden.....

maarja, anders kan de elektro nog wel een kapje gebruiken....

2. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
    Stomme vraag, maar wat is het verschil tussen de Rush en de Evo als we eht hebben over de MT van HPI.. Is de Evo gewoon een betere Rush?

3. BlackFox

BlackFox Guest

hehe, het is wel eerlijker als je die tamiya ook echt start dan als je hem op een kruisraket vastbindt :lol:

Ik heb wel foto's van mijn eigen chassis, kweet niet of ze echt duidelijk zijn, maar ik zal ze wel eens posten als ik op mijn oude pc zit.
    hier zijn er van pkracing:

4. Rick St.

Rick St. Guest

De rush is niet heel sterk. Heeft dunne plaat en hele slechte motor hoorde ik... maar in de evo is alles goed :D Enne ik heb mn auto nu helemaal standaard...:) maar tunen komt nog:D

:lol:

Rick

5. NMTRacer

NMTRacer Guest

ja, ja, protech was mijn eerste, nooit problemen gehad met het spul zelf, goede motor, goede chasis, etc, het enige is dat mijn bodemplaat iet wat is doorgebogen :? snap niet hoe het komt... en ben een keer gecrached, geen leuke ervarign, maar hij was er weer snel bovenop... :D

en btw, die protech gaat wel sneller, veel sneller dan mijn HPI, die HPI MT heeft een grotere motor maar gaat niet sneller :D protech for life! :p (ben de HPI aan het tunen btw, kijken of ik hem sneller krijg)

vlegen zijn van het merk goedkopie, zou niet weten welk :D hehe

6. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    Wat het probleem is van die HPI's is dat er een motortje wordt opgezet dat net iet smeer dan 0.5pk heeft. En volgens mij bij de protechs zit er een veel krachtigere motor op van rond de 1pk en meer toeren dus dat scheelt al. en een HPI heeft standaard geen 2bak Protech wel.

Ik heb al wel wat getuned aan mij HPI en hij gaat al een stuk harder. nu zou je is tegen Hilbren moeten rijden zijn HPI RS4 3 is gefixed en ze Nova mega motor past erop :D nu moet ie nog inrijden maar wedden dat ie je vet voor bij rijd protech of tamiya veelste langzaam ;)

7. Erikderaaf

Erikderaaf

Lid geworden:
    18 sep 2003
    @NMTracer: bedankt voor de duidelijke foto, ik zie dat de kap niet zal gaan passen op de nitro tamiya

wordt ie toch voor de elektro

zal dan eerst de kappen die ik nog ongespoten heb liggen klaarmaken...... en daarna de viper en murcielago!!

8. BlackFox

BlackFox Guest

ja, MAAR onze protech's zijn standaard al snel en die tamiya en hpi zijn dan getuned...
    Dirk Jan heeft een beetje getunede Tech, ik denk dat het spannend zou worden :D

9. NMTRacer

NMTRacer Guest

heey pasqual ik zie dat je in niewerkerk woont, daar heb ik 7 jaar gewoond :D lol, woon er nu niet meer, maar kom er nog wel is, als ik er een keer ben kunnen we mss een keer gaan racen :)

Deel Deze Pagina