Gaaf! Het is een hele goede romp daar zal je geen spijt van krijgen. Er is een hoop kennis hier dus als je vragen hebt?
Hoi Hans, ik heb inderdaad goede verhalen gehoord over deze romp, vraagje wat is de om te beginnen de afstelling voor de drivers?
Hoi Barry, als je de zoekfunctie gebruikt kom je al veel te weten. Ik zou persoonlijk de originele mhz drives er bij kopen die zijn goed. Bij mij staan ze 2 graden negatief. Ga je nog een verslag bijhouden van de bouw?
Top! Leuk een verslag gewoon doen hoor het is soms al zo stil hier! Tino hoe hard vaar je met je mystic ? Bij mij draaien ze naar binnen ong 120 kmh en vaart zeer stabiel ook nog geen Flip gehad maar ik heb geen idee wat er gebeurd als ik probeer om harder te gaan? Misch dan toch naar buiten??
Mijne is een kleinere dan die van jou ik heb de 84 cm uitvoering . Schijnt ook een kwestie van uitproberen te zijn maar wat ik begreep van Duitse forums was dat naar binnen iets meer snelheid geeft . En naar buiten wat meer rechtuit stabiliteit .
Ik vaar nu ook zo en de boot is stabiel . Ik heb nog geen flip gehad haha. Helaas heb ik nu erg weinig tijd om te varen ivm een zeer grote verbouwing thuis.. maar de kriebel is er weer.