Mijn eerste Quadcopter

Daar Danny,

Ten eerste welkom bij het forum. Ik heb zelf ook het kk2.0 board gehad en ik heb hetzelfde probleem gehad dat jij nu hebt! Een hoogst waarschijnlijk maandagmorgen boardje! Ik had er dan wel 1 x mee gevlogen maar daarna alleen maar een blank scherm en geen tekst! Ik heb de mijne opgestuurd en heb een refund gekregen van HK. Wat ook nog wel eens een mogelijkheid zou kunnen zijn is dat je backlight te laag staat. Er staat op internet wel hoe je dat moet veranderen! Als het dat het niet is ben ik bang dat je board kapot is! Succes ermee ik hoop dat het lukt! Ben benieuwd naar de video van je maiden flight!

Laatst bewerkt door een moderator:
probeer hem eens opnieuw te flashen dit kan nooit geen kwaad en alles eraf halen behalve je motor 1 want die verzorgt de spanning voor het boardje en anders even een andere esc erop misschien niet voldoende spanning.

gr Andre

Nieuwe bordje is binnen, alles gemonteerd en aangesloten.
Doet het nu gelukkig allemaal perfect.

Zaterdag eerste keer uitproberen!

Heb ik nog 2 vraagjes, draaien de motors zoals op de display aangegeven word of moet ik dat zelf regelen met de kabels en moet de motor op normal, soft of very soft start staan?

Alvast bedankt!

Als het lukt om beetje te vliegen dan post ik het filmpje.

Gr Danny

Motor draairichting moet je zelf regelen.. draaid hij verkeerd, dan 2 van de 3 verwisselen, maakt niet uit welke 2 je verwisseld.

motor op "normal" start zetten, en lipo beveiliging uit...

Thanks, morgen proberen en hopen dat het niet niet gaat regenen of sneeuwen ...mocht alles goed gaan komt het filmpje van de eerste vlucht of crash online ;-)

Eindelijk............hij vliegt!!!
Even een testvluchtje gemaakt in de tuin en da
full
delijk naar open veld.
Hier een filmpje en een paar foto's van hoe het geworden is
full
.
Ben er eigenlijk best trots op dat het gelukt is

http://youtu.be/hNVgg3QcYzU

full

Echt mooi synchroon starten de motoren niet op , of wel? Links voor , of links achter , draait net op toeren en je vliegt al agressief weg .;)

@motorsports

Durf ik eigenlijk niet te zeggen of ze mooi synchroon starten, ben hier helemaal nieuw mee.
Moet nog met alles experimenteren ben eigenlijk pas met deze hobby in september dit jaar begonnen en heb deze quad gebouwd om hiervan te leren.
Maar als het over instellingen van het board of de zender gaat ben ik nog echt een leek, dus alle tips zijn meer dan welkom.

Gr

Ik ben geen expert hoor, ben ook net een "groentje" in de vliegerlarij:cool:, viel mij zo op, dat hij was nog net op toeren en je gelijk al het gas erop deed.
Voor instellingen e.d zijn hier veel betere experts dan ik ;-).

Igg suc6

full
full
Nadat het HK frame stuk gegaan was toch maar een echt DJI F450 frame gekocht en hieronder het landingsgestel van een turnigy hal gemonteerd.
De esc's gelashd met Simon K en de KK2.0 voorzien van de nieuwste software.

Moet zeggen dat hij nu super stabiel vliegt is allemaal een grote verbetering tegenover hoe hij eerst was.

Nu wil ik er eigenlijk en camera op gaan monteren, heeft iemand tips welke steun of i.d. ik hiervoor kan gebruiken.

Danny

full

full

full

full

Back