Mijn Scania R620 6x4 ik ben nieuw tips welkom!

Hallo :D
Naar tijdje niks gedaan te hebben ma wel onderdelen besteld ma bestelling was niet op voorraad 2tot3 weeken levertijd.
hier kleine update
verlichting onder spiegel.
gebruikt wedico knipperlichten 130.

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi je bent lekker bezig geweest zie ik super! Alleen zijn de zwaailampen niet een beetje te groot? Ik zelf heb die van veroma zwaailampen of schaal 1:16 of 1:10 dat durf ik niet met zeker heit meer te zeggen. Maar verder is je truck wel leuk geworden.:D

Heb je al enig idéé wat er achter komt voor trailer?
Gr Benjamin

gave kleurencombinatie,
alleen vind ik de knipperlichten onder de spiegels niet mooi,
net of er een verdwaald breedtelicht op zit...

Hee volvo ben jaah klopt vind ze ook vrij groot haha maar ik kocht deeze truck toen zaten ze er al op zate er aleen zwaailichten op in toekomst komen er kleinere op wat zouw jij er op doen?

Jeffrey de knipperlichten brande constant;)

jaa ben lekker bezig met bouwen als even tijd heb ben al aan knutselen,
succes mede bouwers,:D

En oowjaah ben ik heb bruder dieplader voor er achter
ma ben wel nog opzoek na dieplader voor achter de truck die van bruder is schaal 1,16
haha

na om ff me te rijde is supper

weet jij eentje te staan?

Hoi,

Bruder diepladers kan je kopen ik weet dat de welkoop bij ijsselstein een plaatsje naast onze wijk bruder speelgoed verkoopt omdat hun natuurlijk ook gereedschappen zoals scheppen en boeren dingen verkopen... Misschien dat jij daar je bruder dieplader kan kopen en eventueel een tamiya kingpin er op zet dit heeft bij mijn destijds ook goed geholpen. Heb nu een lange en verlaagde bruder dieplader van gemaakt. Wou dit al heel lang.

Okeey ben netjes ben heb je er foto van?
Heb je van 2 bruder diepladers 1 gemaakt of niet?

Ik heb er nu een achter ook ma die is orgineele lengten.

Hallo ik wil de pistenking zwaailichtem bestellen,nu het schapper modelbouw pistenking zwaailichten schaal 1:12
Is die beter ik wil kleinere zwaailichten,

welke schal rade jullie aan?
alvast bedankt

De veroma 1:16 zijn denk ik het mooiste voor bij 1 bruder dieplader, Maar je zou uiteindelijk je eigen keuze moeten maken dit kunnen wij echter niet beslissen voor jou.

Hey, Brain ik heb nog is voor je gekeken maar de lampen die volgens mijn op me truck zitten zijn de Pistenking zwaailampen

Hee ben jaah mn besluit is gemaakt er komen pistenking op dak 1:16ma wat vind jij mooier rond of vierkant haha ik ben beginner en wil graag mooi hebben snapje

Back