Knap dat je dat kan bepalen op basis van deze beelden
Hij lijkt steil weg te klimmen vanwege mijn nog experimentele startmethode met een duwprop (die overigens al best goed werkt want ik voelde nieteens de lucht van de prop zo ver bleven mijn vingers er vandaan)
Direct na de start leg ik hem vlak om hem daarna met goede vliegsnelheid te laten klimmen maar dan is hij hier al lang uit beeld en draait de motor nog redelijk.
Ik moest hem alleen nog vlakker houden dan de originele Inside om er überhaupt een beetje snelheid in te houden.
Het inkakken van het toerental is in de opname niet goed te horen omdat ik in de richting van de camera start en het geluid dus zowieso al veranderd (iets met dopplereffect geloof ik

) maar neem maar van me aan dat het die 1ste 5 seconden nog redelijk is en daarna hoor je hem geleidelijk helemaal inzakken. (dat zit nieteens in de opnamen overigens)
Tijdens de test van deze setup op mijn warme zoldertje begon hij op 330W en na 20 seconden waren er nog zo'n 300 over. (de stroom weet ik niet meer.... Om de een of andere reden kan ik mij, met die motor voor mijn neus die de hele zolder overhoop blaast, maar moelijk op meerdere getallen concentreren)
In de Inside vloog ik met een kleinere prop en 1400mAh en trok hij 195W en tóch kon die steiler en sneller klimmen dan deze met een koude 1000mAh accu die de hele nacht in de auto had gelegen.
Dat beetje wat de motor dan sneller draait als je vlakker stijgt is gerommel in de marge die hij nu al nieteens haalde.
Maar de accu verwarmer heb ik bij me dus de volgende vlucht, wanneer die ook mag zijn, gaat met een warme accu en als ik weer thuis ben ga ik ruimte creëren voor de 'oude' 1400's en misschien zelfs terug naar de 13x7 bladen