De eerste kitjes zijn klaar. Zal de mensen op de lijst deze week een PM/mail-tje sturen. Voor het leuke de handel in een doosje gestopt, lijkt net echt Groet Frans
Applausje waard Frans, bijna zonde om te kit te bouwen - collector's item in kleine oplage! Heb je nog over het bovenstaande nagedacht?
goed bezig !! Dus bouwen deze MiMi MBF-ers !!! In 2015 komt er een nieuwe MiMi cup in de buurt van Utrecht !! Met een beetje geluk volgend jaar met pro NL F3K DLG-ers als coaches/timers ! Klinkt als een clinic, en zo kan je van zo'n cup nog wat opsteken ook ! (foto is van MiMi-cup vorig jaar) En ik doe zelf ook mee met een MiMi!
Ziet er prachtig uit hoor ! Zodra ik wat meer ruimte heb om te bouwen is dit zeer zeker iets om over na te denken !
Vanavond de bouwset van de MiMi mogen bewonderen. Moet zeggen, een professioneel resultaat waar je trots op mag zijn. Daar ga je veel MiMi liefhebbers een plezier mee doen!
Mannen bedankt. Was toch wel een aardige klus. Overal en nergens spulletjes kopen en samenvoegen. Het lijkt zo simpel, doosje, tekeningetje wat hout er in en bakken geld verdienen, niet dus. Voor de eerste batch hebben de mensen op de lijst een PB-tje gekregen. Mocht daar iemand afzien van de koop schuift deze dan door de lijst af. Groeten Frans
MIMI arrived Hoi Frans, Ik heb net de Mimi per aangetekende post ontvangen, de kit ziet er bijzonder professioneel uit, mijn complimenten. En compleet met rolletje Leukoflex, heel atent voorals ik me in mijn handen snijdt.
Sinterfrans is vroeg dit jaar! Ook hier is de short-kit in perfecte staat aangekomen. Er is duidelijk veel tijd en aandacht besteed aan de verpakking en samenstelling, zeer netjes en van hoge kwaliteit. Chapeau! Ik was aangenaam verrast te zien dat de tekening in kleur bijgevoegd zat, dit leest makkelijk en ziet er zeer netjes uit. De freesdelen zien er ook goed uit, mooi lichte constructie. De kit is (bijna) te mooi om te maken!
mijn shortkit is met een beetje mazzel morgen onderweg...misschien een idee om er een nieuw draadje voor te maken Don Franco ?
Ja samen met die van Nico onderweg. Nou ja die van jouw gaat niet naar Middelburg. Bij hoevelaken rechtsaf zullen we maar zeggen. Frans
De eerste batch MiMi kitjes is uitverkocht en onderweg of al aangekomen bij de nieuwe eigenaren. Er staan nu nog een aantal mensen op de lijst voor een volgende batch. Groet Frans
hoeveel belangstelling is er nou voor dit kitje franco ? KZit gewoon ff te vissen, en je hebt geen antwoord gegeven op mn vraag mbt het nieuwe kitje draadje
Mijn MiMi zou ook aangekomen zijn op zijn leveradres... Morgen ophalen. Alvast mercie, Frans (en co)!