Zijn deze ESC ook geschikt? Hier zit al Simonk firmware op!
Afro ESC 12Amp Multi-rotor Motor Speed Controller (SimonK Firmware)
Afro ESC 12Amp Multi-rotor Motor Speed Controller (SimonK Firmware)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het erg raar rechts en links draaiende motorenInteressant: een clone van de Mini H
De dxf tekeningen komen binnenkort op de site te staan.
Twijfel alleen over de motoren als ik er tzt aan begin: de ZMR1804 of toch een duurdere Tiger
opzich best wel slim hoor, linksdraaiende en rechtsdraaiende motors, het verschil is welke kant het schroefje op het as draait zodat het niet lostrilt
Eindelijk mijn Mini H blackout binnen!
@garbungel, ik zie dat je op 1,2g vliegen. Welke set uhf set heb je? misschien een linkje? thanks.
met 100mw moet je zeker tot 500-700meter probleemloos kunnen gaan. Zelfs meer met juiste antenne's.Even er van uitgaande dat het setje niet zal storen met mijn DX6i, wat denken jullie dat de reikwijdte ongeveer zal zijn met maar 100mw? Tussen de honderd en tweehonderd meter tussen boompjes door zal toch wel haalbaar zijn, niet?
Nee man, dat is een 1Watt zender (1000mw)
Ik heb ook een 850mW voor mijn volgende mini quadTjeetje, dat zou te gek zijn! Dan is dat setje ideaal moeten zijn i.c.m. kleine, lichte quadjes. Toch nog niets van gelezen verder dat het gebruikt wordt, kwam hem toevallig tegen bij HK.
Ga benieuwd zijn of het klopt, dan is het wel een leuke aankoop, haha. Eerst nog paar weekjes geduld uitoefenen, damn...
Heb trouwens nog wel een 500mw TX liggen, maar die standaard antenne is "loeizwaar". Kun je die ongestraft helemaal strippen, dus ontdoen van dat zwarte plastic en eventueel de connector, zodat hij lekker licht is en toch nog goed werkt?