Mini H blackout

Iemand was aan het experimenteren met tilted motors op de mini h en servo op de fpv cam.

Laatst bewerkt door een moderator:
Danny hou op ik word onzeker over m'n eigen pilot skills :o
J/k tof filmpje :D

haha lol :D

You got the skills!! I like the 60fps [emoji100]
Thanks Sander :)

Fast and the furious! Snelste forest tot nu toe man!

Je moet die Props eens horen huilen door zo'n stil Bos .. HEERLIJK :p
dit is gelukkig geen wandelroute .. maar ik wou wel eens de gezichten zien van wandelaars/joggers die het hoorde :D

Ja ik weet Danny's truck nu.
Hij monteert die bomen later pas in het filmpje.

Of je vliegt game mode en bomen ziet je mini niet als werkelijke obstakels.

So close af en toe en toch vlieg je gewoon door.
Volgens mij start je altijd op 6" en land je met 5" props clipped.

Moet je nu weer alles verraden !!!! :D:D

Haha. :-P

Net ook gevlogen.
Idd mensen zijn irritant. Wist dat er ergens iemand liep. Even gedachten ergens anders en raakte een tak en gelijk nog een keer. Toen had ik toch echt het idee dat ie niet meer wilde vliegen.
2 achterste props waren foetsiej. Zwarte HQ groene waren nog heel.
Naze beeper doet het niet lekker meer. Tik gehad :-(

Kwam later weer iemand tegen, vloog gelukkig al langzaam. Met die lage zon zie je soms amper iets. Wit vlak voor je.

En later nog een groene prop gesloopt bij take off. Had mn muismat verzwaard maar trok hem toch omhoog tussen de prop blijkbaar. Dacht al even dat mn prop het zomaar begaf.

Maar last but not least.
Heb eindelijk een roll en flip gemaakt....en gelijk op acro :-)
Viel nog best mee eigenlijk. Zat meer met het idee dat de gyro's misschien over de zeik zouden gaan. Vandaar al de acro. Weet ik zeker dat ik zelf alle inputs moet geven. Roll/flip speed was al best vlot :-)

Maar die gelukt. Weer een stapje verder.

Cool Dennis :)
Acro mode is soo smooth ..
je weet ik kom van DJI Naza(attimode) maar sinds ik met naze32(acro) ben gaan vliegen ..,
gaat alles veel makkelijker !!!!!

Geen vid ervan ?!

Iemand was aan het experimenteren met tilted motors op de mini h en servo op de fpv cam.

die motors weet ik niet of dat veel zin heeft... maar die servo op de fpv cam... het volgende blackout frame moet dit standaard hebben vind ik... ideaal om verschillende vliegstijlen on the fly toe te passen:D

Ik ben blij dat ik mn mobius en en fpv-cam nu ook schuin hebt staan... anders is het bijna niet te doen in de parking... dan heb je een dikke verzekering nodig om alle schade te kunnen betalen die je aanricht omdat je het plafond niet ziet als je een beetje snelheid maakt..... bewakingscamera's, bordjes, lampen etc etc. Het plafond in de gaten houden in je fatshark is eigenlijk het belangrijkste tijdens het vliegen in overdekte ruimtes :D

Die 60fps is misschien wel leuk, maar mobius heeft in 720p zeer narrow beeld. Niet echt geschikt voor FPV beelden vind ik dan. 1080p is beter op mobius.

No.
Before yes. But while doing it I thought wow that was easy. :-)

Still tweaking the PID setting. It keeps shaking and can't get it out.
One damper came lose so I also had to wrap the Velcro under the frame to keep the mobius in place.

Good enough for now. :-)

die motors weet ik niet of dat veel zin heeft... maar die servo op de fpv cam... het volgende blackout frame moet dit standaard hebben vind ik... ideaal om verschillende vliegstijlen on the fly toe te passen:D

Die cam hoeft van mijn niet :D. Zou me niet aan kunnen wenne. Ben eigenlijk gewend aan wat hoek.
Maar de motoren lijken me wel gave update.

Vandaag nog even een bestelling geplaatst, 4 nwe 20A esc's, drie sets oranje HQ 5" x 45's oh ja en nog iets.... :) (De flip gaat voortijdig met pensioen)

Effio net twee dagen geleden binnen gekregen, immersion staat op mijn kerstlijstje. Komt helemaal goed de komende tijd.

Moet nu nog een nieuw setje accu's bestellen, had de 1800 4s nano's in bestelling staan maar die zijn al een tijdje niet leverbaar dus die heb ik maar gecanceled. De 1600 wel en de 2200 ook. Icm met de 5"x 45 wat is de betere keus?

Jeah de volgende spullen besteld
- blackout mini h
- cobra 1960kv
- mantis 20amp esc
- 5x4 green

[emoji111] [emoji111]
Nu alleen nog even even accu's bestellen.
Fpv heb ik al

Back